Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی در ۴ شهرستان استان بوشهر با خانم صدیقه لیراوی، پیشران شهرستان گناوه با تعداد ۱۷۶ نفر ثبت نام کننده، رقیه بردی و عباس پی‎‌خسته پیشرانان شهرستان دشتستان با ۳۱۵ نفر ثبت نام کننده، مرضیه ناظری زاده پیشران شهرستان دشتی با ۲۷۲ نفر ثبت نام کننده و سلطنت زرین چشمه، پیشران شهرستان با ۱۱۲ نفر متقاضی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

موضوع تفاهم‌نامه همکاری در انجام و اجرای آموزش و توانمندسازی متقاضیان، شناسایی مزیت‌ها و فرصت‌های شهرستان و اتصال به بازار محصولات خانگی در چهارچوب الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی، مصوب ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی است.

از جمله اهداف تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌ها برای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی شهرستان گناوه، آموزش و اتصال به بازار تولیدکنندگان مشاغل خانگی و توسعه و پایدارسازی کسب‌وکار، استفاده بهینه از ظرفیت‌های مادی، معنوی و فناوری طرف‌ها تفاهم‌نامه از جمله بسترسازی و همچنین امکانات موجود برای فروش تولیدات خانگی است.  

مدت اجرای این تفاهم‌نامه  دو سال از تاریخ امضا خواهد بود و در صورت توافق طرف‎ها قابل تمدید است.  

بیشتر بخوانید

طرح مشاغل خانگی نیازمند همراهی دستگاه‌های اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی با دقت و نظارت اجرا شود طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی بوشهر بیش از ۱۶۰۰ متقاضی دارد

وظایف و تعهدات جهاد دانشگاهی معرفی نماینده به پیشران، کمک و بسترسازی و تامین بستر لازم برای فروش و عرضه مستقیم کالا‌های طرح، همکاری در شناسایی بازار‌های داخلی و خارجی به منظور فروش محصولات طرح مشاغل خانگی، همکاری در معرفی مشاوران و تسهیلگران به پیشران، استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی برای همکاری با پیشران در طرح، بررسی گزارش‌های دوره‌ای و پایانی و بررسی جلسات هماهنگی حسب ضرورت است.  

همچنین وظایف و تعهدات پیشران معرفی نماینده پیشران به جهاد دانشگاهی، همکاری با جهاد در تدوین برنامه‌های اتصال به بازار، پیاده‌سازی آن و فروش محصولات، رصد و انتشار اخبار رسانه‌های مجازی در حوزه پوشاک مشاغل خانگی و گزارش به جهاد، به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود و استفاده از سازوکار‌های مناسب برای اجرای مفاد تفاهم‌نامه، تامین مکان، مواد اولیه و تجهیزات لازم جهت اجرای طرح، خرید محصول و کمک به فروش محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی، تهیه گزارش‌های دوره‌ای و پایانی، شرکت در جلسات حسب ضرورت، آموزش‌های عمومی و تخصصی به متقاضیان طرح تعریف شده است.  

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی مشاغل خانگی تفاهم نامه توانمندسازی توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر سلطانی‌محمدی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل خوب اعضای هیات علمی و دانشجویان در دانشکده مهندسی آب دانشگاه شهید چمران اهواز، تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با هدف حل چالش‌های بسیار محیط زیست منعقد شده است.

وی با بیان اینکه همکاری در این تفاهم‌نامه دوطرفه خواهد بود، ادامه داد: استفاده مطلوب از توانایی علمی دانشکده برای حل مشکلات و انجام تحقیقات کاربردی، ایجاد فرصت مطالعاتی برای اعضای هیات علمی، طراحی و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی - پژوهشی، استفاده متقابل از بانک اطلاعاتی و کتابخانه‌ها، حمایت از پروژه‌های تحصیلات تکمیلی دانشجویان، استفاده از امکانات تحقیقاتی دانشگاه، ارائه خدمات مشاوره‌ای در موضوعات زیست محیطی و همکاری برای ارتقای سطح تحصیلی کارکنان محیط زیست از مفاد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشکده مهندسی آب و محیط زیست دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: همکاری برای پیشبرد اهداف دو طرفه، چاپ مقالات و کتب علمی، پذیرش دانشجویان برای گذراندن دوره کارآموزی و کارورزی، همکاری در راه‌اندازی نشریات علمی و کمک برای ترجمه متون علمی، برگزاری نشست‌های سه‌جانبه میان صنایع، دانشگاه و محیط زیست برای شناسایی مشکلات، بررسی و ارائه راهکار از دیگر مواردی است که در این تفاهم‌نامه پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: دانشکده مهندسی آب دانشگاه شهید چمران اهواز، تنها دانشکده تخصصی آب کشور است. در این دانشکده چهار گروه تخصصی آبیاری و زهکشی، سازه‌های آبی، مهندسی محیط زیست و هیدرولوژی و منابع آب فعال هستند و در مقطع کارشناسی یک رشته، در مقطع ارشد ۱۰ رشته گرایش و در مقطع دکتری تخصصی نیز سه رشته گرایش تدریس می‌شوند. در این دانشکده، تمرکز روی گسترش دوره تحصیلات تکمیلی است.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است