Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و جهاد اسلامی از فلسطینی ها خواستند که به سمت مسجدالاقصی برای شرکت در نماز عید سعیدفطر در روز پنج شنبه بروند.
 
«محمد حماده» سخنگوی حماس خطاب به فلسطینی ها گفت:حرکت شما به سوی مسجدالاقصی، پیمان وفاداری با خون شهدا در غزه عزیز، تاکیدی بر تداوم راه آزادسازی و به معنای آن است که هرگز مسجدالاقصی را تنها نحواهید گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: تلاش ها و جهاد اهالی قدس و داخل سرزمین های اشغالی و کرانه باختری و این تصویر درخشان در برابر اشغالگران در همه شهرهای فلسطین را تبریک می گوییم. شما به سهم خود در نبرد شمشیر قدس مشارکت دارید.
 
جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم محافظان مسجد الاقصی در قدس، شهرهای کرانه باختری و اراضی ۴۸ را به برپایی نماز عید در روز فردا پنج شنبه در مسجدالاقصی دعوت کرد.
 
جهاد اسلامی همچنین از آنها خواست که فریاد تکبیر سردهند و این پیام را به جهانیان برسانند که قدس و مسجدالاقصی فلسطینی است و هرگز یهودی و یا صهیونیستی نبوده است.
 
جهاد اسلامی اعلام کرد: حضور در مسجدالاقصی برای ادای نماز عید در روز سه شنبه و سپس حضور در نماز جمعه در روز پس از آن، گام مهمی است که نشان از پایداری شما دارد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طوفان‌الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید و دانشجویان معترض خواهان آزادی فلسطین هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت:« طوفان الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید دانشجویان معترض آمریکایی دیگر خواستار به رسمیت شناختن دو کشور در سرزمین‌های اشغالی نیستند بلکه خواهان آزادی فلسطین و اخراج اشغالگر از سرزمین فلسطین می‌باشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند