Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@11:47:30 GMT

سرقت با کیف گیتار

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۰۶۷۲

سرقت با کیف گیتار

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم، این هفته رو در روی این سارق نشستیم و او از شگرد سرقت‌هایش گفت. به چه جرمی بازداشت شدی؟
سرقت از اماکن اسم قانونی‌اش است اما اسم خودمانی سرقت از انباری‌هاست.
 چطور این کار را انجام می‌دادی؟
کار خیلی سختی نیست، ظاهری آراسته، کلاه گیس با موی بلند که شبیه هنرمندان باشم و گیتاری روی کوله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ابزاری است برای اجرای نقشه سرقت‌هایم.
 اماکنی که برای سرقت‌ها انتخاب می‌شدند چه مزیتی داشتند؟
مزیت خاصی نباید داشته‌باشند به جز این‌که در هر خانه‌ای مخصوصا مجتمع‌ها که باز باشد آن خانه برای سرقت انتخاب می‌شود. همه می‌دانند انباری در قسمت پارکینگ و زیرزمین خانه‌ها قرار دارد. سراغ انباری‌ها می‌رفتم و با انبری که داخل کیف گیتارم جاسازی کرده‌بودم درها را باز می‌کردم.
 انبار داخل کیف گیتار؟ چطوری؟
کیف گیتار من با کیف‌های دیگر فرق دارد. داخل کیف طبقه‌بندی شده‌ و درست مثل یک کیف ابزار است با این تفاوت که شکلش تغییر کرده‌است. هر وسیله در یک قسمت قرار دارد.
 کسی به تو شک نمی‌کرد؟
قطعا در مجتمعی با آن همه ساکنان مگر می‌شود کسی شک نکند. اما هر کسی مرا می‌دید می‌گفتم برای تمیز کردن خانه آمده‌ام و کارگر هستم و به من گفتند انباری را هم تمیز کنم.
 با تیپ و ظاهر تو به حرفت اعتماد می‌کردند؟
برخی مردم خیلی ساده هستند با تمام ادعاهایشان برای زرنگ بودن. به آنها می‌گفتم دانشجو هستم و برای تحصیل از شهرمان به تهران آمده‌ام. برای تامین خرج تحصیلم مجبورم کار کنم. آنها هم تصور می‌کردند من یک دانشجوی فقیر و رنج کشیده هستم و تازه خیلی از آنها به من پیشنهاد کار می‌دادند تا کمی وضع مالی‌ام بهتر شود. حتی بعضی از همسایه‌ها برایم چای و میوه می‌آوردند. آنها دلشان برای پسری در این سن و سال که با این همه تلاش دارد درس می‌خواند می‌سوخت.
 فقط وسایل داخل انباری‌ها را سرقت می‌کردی؟
وسایل داخل انباری و دوچرخه‌هایی که داخل پارکینگ‌ها پارک بودند. به نوعی سرقت وسایل داخل انباری یک پوشش بود و اگر دوچرخه‌ای در پارکینگ‌ها پیدا نمی‌کردم سراغ انباری‌ها می‌رفتم.
 با وسایل سرقتی چه می‌کردی؟
دوچرخه‌ها را که می‌فروختم. باتوجه به این‌که الان تمایل به ورزش زیاد شده و از طرفی قیمت‌ها بالا رفته، بازار خرید دوچرخه خوب است و سود خوبی می‌دهد. وسایل داخل انبار را هم می‌فروختم. کلا اگر جنس داشته‌باشی خریدار هست شاید بعضی از اجناس با قیمت پایین‌تر خریده شود اما به هر حال مشتری می‌توانی گیر بیاوری.
 چطور دستگیر شدی؟
یک روز در حال سرقت از انباری بودم که یکی از همسایه‌ها سر رسید و مرا در حال دزدی دید. کیفم باز بود و با دیدن وسایل شک کرد که دزد هستم. شروع به سروصدا کرد و همسایه‌ها سررسیدند. راهی برای فرار نداشتم. با پلیس تماس گرفتند و ماموران هم که مدتی بود در تعقیبم بودند، سریع به محل رسیدند و رازسرقت‌هایم فاش شد.   منبع: تپش ضمیمه رایگان روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت تپش روزنامه جام جم وسایل داخل انباری ها سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب گفت: به‌منظور حفظ و صیانت از حقوق عامه و با نظارت و پیگیری دادستانی استان در سال گذشته اغلب وسایل نقلیه رسوبی مانده در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب قم ، پیگیری و نظارت دادستانی استان، بازدید مستمر مقامات قضایی از انبار‌ها و پارکینگ‌ها صدور دستورات قضایی متعدد برگزاری جلسات هم اندیشی استانی نشر آگهی و اطلاع‌رسانی عمومی به مالکان از رسانه‌ها در چند مرحله، پیگیری رفع مشکلات پارکینگ وسایل نقلیه و انبار‌های کالا‌های توقیفی و برگزاری مزایده را از اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد.

حجت الاسلام غریب گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه رفع توقیف و ترخیص شدند و تمامی کالا‌های توقیفی مانده در انبار‌های گمرک، اداره پست، کلانتری‌ها و شعب دادسرا و انبار‌های دیگر تعیین تکلیف شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب قم  با بیان این‌که در پایان سال گذشته حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان موجود و در حال رسیدگی برای تعیین تکلیف و ترخیص بوده است، گفت: نظارت و پیگیری تعیین تکلیف و ترخیص سریع کالا‌ها و وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌ها و انبار با رعایت تشریفات قانونی در دستور کار دادستانی استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • علت چرخش مچ پا چیست؟
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک