Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرمربی نروژی، کاوانی را یکی از بهترین شماره 9 های جهان می داند. 

اوله گونار سولسشر بعید می داند که دیگر هری مگوایر در فصل جاری لیگ برتر برای منچستریونایتد به زمین برود.

به گزارش طرفداری، سولسشر و منچستریونایتد از حالا 2 هدف دارند: به پایان رساندن لیگ برتر انگلیس در بالاترین رتبه ممکن و قهرمانی در لیگ اروپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هری مگوایر، کاپیتان شیاطین سرخ نمی تواند تیمش را برای رسیدن به هدف اول همراهی کند اما سولسشر امیدوار است مهاجم اروگوئه ای برای دستیابی به هدف دوم، در دسترس باشد. 

امیدوارم مگوایر برای فینال لیگ اروپا  آماده باشد. فکر می کنم هری دیگر در این فصل از لیگ برتر برای ما به میدان نخواهد رفت. هر کاری از دست مان بر بیاید انجام می دهیم تا او برای فینال آماده شود؛ اگر آماده باشد، در برای تیم ما به میدان خواهد رفت، اگر آماده نباشد این اتفاق نخواهد افتاد. در صورتی که هری برای فینال لیگ اروپا شرایط بازی داشته باشد، احتمالا برای یورو 2020 هم مشکلی نخواهد داشت. 

از حالا باید برای مدیریت ترکیب، ایجاد ریتم لازم و به دست آوردن امتیازات مورد نیاز برای اطمینان از دوم شدن تلاش کنیم و پس از آن با اعتماد به نفس کامل به سراغ فینال لیگ اروپا برویم. 

به نظرم در چند ماه گذشته همان عملکردی را از کاوانی مشاهده کردیم که انتظارش را داشتیم. او فصل بعد را پس از شرکت در اردوی پیش فصل، آماده آغاز خواهد کرد. ادینسون همه آن کاری که لازم است را انجام می دهد، نگاه بازیکنان جوان تیم به اوست. او کاری می کند که ما یک شماره 9 در تیم داشته باشیم. کاوانی در این لحظه یکی از بهترین مهاجمان جهان است. من برای منچستریونایتد کار می کنم و نگرانی من هواداران این تیم هستند، نگرانی از اینکه آنها چه فکری در مورد تیم من می کنند و اتحاد میان ما. به خوبی از معنای منچستریونایتد آگاهم   

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد