Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «جان کری»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور آب و هوایی یک بار دیگر مدعی شده عملیات رژیم صهیونیستی در سوریه را به «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران گزارش نکرده است.

«اسکات پری»، عضو کنگره آمریکا از کری پرسید: «آقای وزیر، وزیر امور خارجه ایران ادعا کرده شما با او درباره بیش از ۲۰۰ عملیات اسرائیل در سوریه صحبت کرده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او سپس پرسید: «آیا شما در دوران حضور در وزارت خارجه درباره عملیات‌های اسرائیل علیه گروه‌های مورد حمایت ایران در سوریه اطلاعاتی به ظریف دادید؟»

جان کری در پاسخ گفت: «در هیچ موقعیتی [این کار را نکردم.] هرگز.»

 

در حال تکمیل...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که موج اعتراضات و نارضایتی ساکنان اراضی اشغالی ضد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در ناکارآمدی در مدیریت جنگ غزه و آزادی اسرای صهیونیسیتی و بحران اقتصادی روز به روز ابعاد جدی‌تری یافته است، منابع خبری از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

پایگاه خبری روسیا الیوم بامداد شنبه به نقل از نیویورک تایمز گزارش داد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در هفته پیش رو به تل آویو سفر می‌کند تا مذاکرات آزادی اسرا و عملیات احتمالی در رفح را بررسی کند.

این هفتمین سفر بلینکن به منطقه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی ضد اسرائیل در روز ۱۵ مهر سال گذشته است.

کد خبر 6089421

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • هاکان فیدان: ترکیه آماده است بین اسرائیل و فلسطین به عنوان ضامن عمل کند
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • بلینکن وارد چین شد