Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه کاپیتان‌های تیم فوتبال تراکتور بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات این تیم تبریزی حضور نیافتند، به همین علت باشگاه تراکتور از این ۲ بازیکن درخواست کرد که خودشان را با قراردادشان تطبیق بدهند، اما با فایل صوتی منتشر شده از سوی شجاعی، مشخص شد که او و دژاگه قید حضور در سرخپوشان تبریزی را زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسعود شجاعی در فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی گفت: “خط قرمز ما احترام بود که از آن رد شدند. شرایط قابل تحمل نیست. ماندن من  و اشکان دژاگه در تیم تراکتور جایز نیست، چون خصوصیات اخلاقی اشکان را می‌شناسم.” 

البته با توجه به جایگاه بزرگی که شجاعی و دژاگه در فوتبال کشورمان دارند، باشگاه تراکتور نمی‌تواند کار  خاصی انجام بدهد و طرفین قصد دارند خداحافظی مسالمت آمیزی با یکدیگر داشته باشند.

مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی، مثلث کاپیتان های تیم ملی فوتبال را در تراکتور تشکیل دادند، اما اواخر نیم فصل اول حاج صفی از تراکتور جدا شد و اکنون هم ۲ضلع دیگر مثلث قرار است سرخپوشان تبریزی را ترک کنند.  

بیشتر بخوانید: مطهری: درباره بازی با سپاهان حرف زیاد است اما الان زمانش نیست

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اشکان دژاگه باشگاه تراکتور اشکان دژاگه باشگاه تراکتور مسعود شجاعی اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پنالتی‌زن داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، فوت دو هفته پیش هوادار محترم تراکتور را به مردم تبریز و جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گویم. واقعا ناراحت شدم روحشان شاد باشد.

به بچه های خودم خدا قوت می‌گویم و به تیم تراکتور تبریک. ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم ولی در پنالتی ها بیش از همه چیز شانس هم کمک کننده است و دقت ضربات هم مهم است. تیم ما در طول فصل تا الان ۲ پنالتی زده بود که هر دو را خراب کردیم و شاید کمبود پنالتی زن داریم.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز