Web Analytics Made Easy - Statcounter



 به گزارش جام جم آنلاین اردبیل؛ علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با حضور مدیرعامل بانک صادرات کشور و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل جلسه پیگیری اخذ اعتبارات برای چهاربانده کردن جاده اردبیل - سرچم از سمت سرچم برگزار شد.

وی گفت: جاده اردبیل - سرچم جاده‌ای مهم برای استان اردبیل است که ۹۰ کیلومتر این جاده از سمت اردبیل در حال چهاربانده شدن است که اعتبار لازم را دارد اما چهاربانده کردن ۴۵ کیلومتر جاده از سمت سرچم که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) انجام می‌شود، نیاز به تخصیص اعتبار دارد که جلسه مذکور با این هدف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 نیکزاد بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا بانک صادرات با توجه به اخذ ماده ۵۶، نسبت به تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای چهاربانده کردن محور سرچم اقدام نماید که معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این راستا دستور لازم را صادر کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جاده اردبیل سرچم چهاربانده کردن علی نیکزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا

کلیک کنید.

بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود

«مست عشق» ویترین سینمای ایران را تغییر داد/ می‎‌توان برای حسن فتحی ایستاده دست زد

احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند پوست الکترونیک کشسانی که حس لامسه به روبات‌ها می‌دهد

کد خبر: 1229557 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • اعلام آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • اختراعی که «مرد عنکبوتی» را بی‌اعتبار می‌کند!