Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از دغدغه هواداران استقلال در روزهای گذشته وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم به ویژه وریا غفوری و فرشید اسماعیلی بود. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال امروز ۲۲ اردیبهشت ماه در حاشیه تمرین استقلال اعلام کرد که تنها مصدوم استقلال که به دربی نمی‌رسد و از این بازی محروم است متین کریم‌زاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش رضاوند نیز سه کارته است و از این بازی محروم خواهد بود.

بنابراین آرش رضاوند و متین کریم‌زاده در دیدار حساس مقابل پرسپولیس غایب هستند.

سرمربی استقلال با یادآوری اینکه دربی همیشه برای بازیکنان، مربیان و هواداران حساس است، تصریح کرد:

با توجه به شرایط جدول، برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به پیروزی در دربی هستیم. به تیم پرسپولیس و کادر فنی این تیم احترام می‌گذارم و معتقدم عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند، اما به بازیکنانم گفتم جز برد به چیز دیگری فکر نکنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال متین کریم زاده آرش رضاوند پرسپولیس آرش رضاوند استقلال پرسپولیس متین کریم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

به گزارش مهر، این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903172

دیگر خبرها

  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد