Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:42:10 GMT

یک نام به لیست یاغیان اضافه شد!

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۱۸۷۵

یک نام به لیست یاغیان اضافه شد!

پرسپولیس و استقلال در حالی برای دربی شماره 95 آماده می شوند که این تیم ها در سال های گذشته نفرات مشترک زیادی را در دربی داشته اند که در بازی پیش روی این دو تیم، یک نام دیگر را باید باید به این لیست اضافه کنیم.

به گزارش برنا؛ با جدایی آرمان رمضانی در نیم فصل از پرسپولیس برای هیچ کس قابل پیش بینی نبود که او در ادامه فصل پیراهن آبی استقلال را برتن کند اما این اتفاق عجیب رخ داد و رمضانی که در دربی 94 به عنوان بازیکن ذخیره برای پرسپولیس به میدان رفته بود حالا برای حضور در دربی 95 با پیراهن آبی شانس خود را امتحان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است در سال های قبل چهره هایی چون غلامرضا فتح‌آبادی، جواد الله‌وردی، پرویز قلیچ‌خانی، اکبر افتخاری، منصور رشیدی، داریوش مصطفوی، مهدی هاشمی‌نسب، بهزاد داداش‌زاده، مجید نامجومطلق، شاهرخ بیانی، احمدرضا عابدزاده، امیر موسوی‌نیا، محمود کلهر، سعید عزیزیان، فراز فاطمی، الونگ‌الونگ، هوار ملا محمد، مهدی سیدصالحی، میثم بائو، میثم حسینی، محمد محمدی، سیدداوود سیدعباسی، محمدرضا مهدوی، گادوین منشا، پژمان نوری، مهرداد اولادی، محمد قاضی، مهرداد پولادی، فرزاد آشوبی، علی انصاریان، علی علیزاده، علیرضا واحدی‌ نیکبخت و محمد نادری از جمله  نفراتی بودند که پیش از دربی 95 تجربه حضور در هر دو تیم را داشته اند و حالا باید نام رمضانی را نیز به این لیست اضافه کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیم فصل استقلال پرسپولیس دربی استقلال پرسپولیس یاغی آرمان رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از دانشگر!

دانشگر یک استوری علیه درویش و تیم رسانه ای پرسپولیس منتشر و پاک کرد

طرفداری | استوری اینستاگرامی محمد دانشگر، شکایت باشگاه پرسپولیس را در پی داشته است.

محمد دانشگر، بازیکن باشگاه سپاهان با قرار دادن عکس رضا درویش به همراه تیم رسانه ای باشگاه پرسپولیس از الفاظی توهین آمیز درخصوص آنها استفاده کرده بود که این استوری دقایقی بعد پاک شد.

با این باشگاه پرسپولیس به خاطر این استوری از محمد دانشگر به کمیته اخلاق شکایت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از دانشگر!
  • گل امیر محمد هوشمند به پرسپولیس (نساجی 1-1 پرسپولیس)
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان