Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اندروید آتوریتی، ویرایش ویدئو یکی از سنگین‌ترین کار‌هایی است که گوشی‌های هوشمند می‌توانند انجام دهند. در رایانه‌ها، به مشخصات مناسبی مثل رم و گرافیک و پردازنده، مقدار زیادی فضای ذخیره سازی و برخی دانش فنی در مورد نحوه عملکرد آن نیاز است، اما تلفن‌ها مشخصات یا قدرت لازم برای تکرار تجربه‌هایی مانند Final Cut Pro یا Adobe Premiere Pro را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، برخی از برنامه‌های موبایل می‌توانند کار‌های اساسی را به خوبی انجام دهند و این برای افراد حرفه‌ای که کمی صبر و حوصله دارند خوب است. در اینجا بهترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم در اندروید معرفی شده اند. توجه داشته باشید که فهرست زیر به صورت تصادفی ایجاد شده و اولویتی در کار نیست.


فهرست بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو Movavi Video Editor Plus ActionDirector Adobe Premiere Rush FilmoraGo Funimate InShot KineMaster Movie Maker Filmmaker PowerDirector Quik VivaVideo برنامه Movavi Video Editor Plus

برنامه Movavi Video Editor Plus یک ویرایشگر ویدیوی دسکتاپ قدرتمند است که هم حالت دستی و هم ایجاد خودکار را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در کمتر از پنج مرحله محتوای مورد نظر خود را ویرایش کنید یا یک فیلم با مضمون دقیق بسازید. این برنامه شامل گزینه‌های زیادی برای انتقال و حتی توانایی ویرایش صدای شما است. برنامه Movavi همچنین جلوه کروماکی (پرده سبز) را ارائه می‌دهد.

برنامه ActionDirector Video Editor

برنامه ActionDirector یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش ویدئو در رایانه است و برای اندروید نیز موجود است. این برنامه کار را اصولی انجام می‌دهد. می‌توانید کلیپ‌ها را وارد کنید، آن‌ها را ویرایش کنید و ویدیو خروجی را ارائه دهید. می‌توانید با استفاده از این برنامه کار‌هایی مانند افزودن موسیقی خود، اصلاح و برش فیلم، افزودن متن، استفاده از حرکت آهسته و موارد دیگر را انجام دهید. این یکی از معدود برنامه‌های ویرایشگر فیلم است که از فیلم ۴K نیز پشتیبانی می‌کند.

برنامه Adobe Premiere Rush

برنامه Adobe Premiere Rush یکی از دو برنامه ویرایشگر ویدیوی Adobe با میانگین متوسط است. مورد دیگر Adobe Premiere Clip است که به ویرایشگر استاندارد فیلم موبایل نزدیکتر است. به هر حال، Adobe Premiere Rush یکی از جدیدترین برنامه‌های ویرایشگر ویدیو در فهرست است و عملکرد خوبی دارد. این برنامه دارای بسیاری از ویژگی‌های ضروری است، از جمله جدول زمانی چندتایی، همگام سازی ابری و برخی از ابزار‌های پیشرفته ویرایش. این برنامه هنوز به برخی از رابط‌های کاربری و برخی از رفع اشکالات نیاز دارد، اما ظرفیت بالایی دارد.

برنامه FilmoraGo

برنامه FilmoraGo یک برنامه ویرایشگر ویدئو است که توسط Wondershare ارائه شده است. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم است. می‌توانید اصول اولیه را مانند اصلاح و برش، رندر و مواردی از این دست را با استفاده از این برنامه انجام دهید. این برنامه همچنین شامل قابلیت پخش معکوس، انجام فیلم‌های مربعی (۱:۱) برای اینستاگرام و ۹:۱۶ فیلم مخصوص یوتیوب است. همچنین از مواردی مانند حرکت آهسته، انتقال، موسیقی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. خرید‌های درون برنامه‌ای در آن وجود دارد که به قدرت آن می‌افزاید، با این حال بیشتر ویژگی‌ها در واقع رایگان هستند.

برنامه Funimate Video Editor

برنامه Funimate یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم است، اما چندان قدرتمند نیست. ۱۵ فیلتر تصویری وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها بازی کنید و روند ایجاد آن‌ها سخت نیست. این برنامه برای پست‌های کوتاه رسانه‌های اجتماعی بهتر از تولید فیلم‌های طولانی است. می‌توانید آن را رایگان بارگیری کنید تا خودتان امتحان کنید.

برنامه InShot

برنامه InShot یک ویرایشگر فیلم فوق العاده ساده است که تمرکز زیادی روی مواردی مانند فیلتر‌ها، برش فیلم‌ها و فیلم‌های کوتاه دارد و دارای یک ویرایشگر جدول زمانی ساده با چندین کانال ویدیویی و صوتی است. شما همچنین ابزار‌های اساسی مانند برش، انتخاب موسیقی و سایر موارد کوچک دیگر را دریافت می‌کنید. مجموعه ابزار‌ها، بسته‌های برچسب، کنترل سرعت و سایر ویژگی‌ها این برنامه را برای مواردی مانند یوتیوب، تیک تاک و سیستم عامل‌های مشابه، مناسب می‌کند.

برنامه KineMaster

برنامه KineMaster یکی از قدرتمندترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم موجود و همچنین یکی از اولین برنامه‌ها در این حوزه است. شما می‌توانید اصول اولیه را مانند اکثر ویرایشگر‌های ویدیوی دیگر انجام دهید. علاوه بر این، فیلتر‌های صوتی، جلوه‌های ویدیویی مختلف، انتقال و موارد دیگر در آن وجود دارد. می‌توانید مدتی به صورت رایگان در حالت آزمایشی از آن استفاده کنید. با این وجود برای دریافت همه چیز برای همیشه به اشتراک نیاز خواهید داشت.

برنامه Movie Maker Filmmaker

برنامه Movie Maker Filmmaker در میان بهترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم رایگان است. شما می‌توانید محتوای ویدئو را کوتاه کنید، برش داده و دوباره مرتب کنید و همچنین نقاط کانونی را تنظیم کنید. این برنامه همچنین دارای جلوه‌های ویدیویی متنوعی است و شما می‌توانید فیلتر‌های سفارشی خود را طراحی کنید، اگرچه این قابلیت خیلی قدرتمند نیست.

برنامه PowerDirector

برنامه PowerDirector یکی از جامع‌ترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم در این فهرست است. همراه با تعداد زیادی ویژگی، از جمله ابزار ویرایش سریع، افکت‌های مختلف و سایر ابزار‌ها، با مواردی مانند سازنده کلاژ و پشتیبانی از حرکت آهسته همراه است. کار با این رابط نسبتاً آسان است و از روش ویرایشگر جدول زمانی کلاسیک استفاده می‌کند. بارگیری و استفاده از آن رایگان است، اما برای بدست آوردن همه ویژگی‌ها باید مبلغ اضافی برای آن پرداخت کنید.

برنامه Quik

برنامه Quik از نسل جدید برنامه‌های ویرایشگر ویدئو است و اگر به چیزی ساده نیاز دارید بد نیست. روش کار این است که شما می‌توانید ۵۰ عکس و کلیپ ویدیویی را به برنامه اضافه کنید، سپس برنامه آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و یک فیلم کوتاه از آن‌ها خروجی می‌دهد. Quik شامل حدود دوازده سبک ویدیویی است و می‌توانید قبل از خروجی گرفتن ویدیوی خود، آن را دوباره سفارشی سازی کنید.

برنامه VivaVideo

برنامه VivaVideo یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش فیلم است. اگرچه در عمل، یک ویرایشگر ویدیوی بسیار معمولی است. این برنامه مخصوص کلیپ‌های کوتاه برای رسانه‌های اجتماعی است. VivaVideo از سبک ویرایش استوری بورد استفاده می‌کند که در آن کلیپ‌ها را بارگیری می‌کنید، در صورت لزوم آن‌ها را ویرایش و مرتب می‌کنید و سپس به بخش بعدی می‌روید. این برنامه شامل بیش از ۲۰۰ فیلتر تصویری و جلوه‌های مختلف دیگر، ورودی متن و پشتیبانی از حرکت سریع و آهسته است.

بیشتر بخوانید

بهترین قالب‌های وردپرس برای وبلاگ‌ها در سال ۲۰۲۱

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی نرم افزار معرفی برترین ها بازی رایانه ای تلفن های هوشمند بهترین برنامه های ویرایش شما می توانید مواردی مانند یک ویرایشگر ویژگی ها ابزار ها فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران

تغییرات اساسی برای شغل‌های مربوط به وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاه‌ها و تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر اعلام شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اداره کل اشتغال و کارآفرینی اعلام کرد پیرو اطلاعیه انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر دومین اصلاحات و اضافات مربوط به آن در تارنمای مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی  http://www.hrtc.ir  با تغییرات اساسی بارگذاری شده است.

با توجه به اینکه برای شغلهای مرتبط با وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاههای مشارکت کننده تغییرات اساسی در این اصلاحات و اضافات دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر انجام شده، مهلت ثبت نام و ویرایش شغل محلهای انتخابی توسط داوطلبین تا 25 اردیبهشت ماه 1403 تمدید گردیده است.

اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!

بنابراین آن دسته از متقاضیاتی که تاکنون فرآیند ثبت نام خود را تکمیل ننموده‌اند می‌بایست نهایتا قبل از پایان مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند وآن‌دسته از داوطلبینی که ثبت نام خود را تکمیل نموده اما حسب مندرجات در این اصلاحات و اضافات نیاز و یا قصد ویرایش شغل محلهای خود را دارند می بایست با مراجعه به پروفایل خود نهایتا تا 25 اردیبهشت ماه 1403 تغییرات لازم در انتخاب خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است با توجه به زمانهای تمدید شده برای مهلت ثبت نام و ویرایش آن، تاریخ برگزاری این آزمون استخدامی به روز پنج شنبه مورخ 17 خراداد ماه 1403 موکول گردید و داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی لازم است منابع آزمون را که در دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی آمده مطالعه نمایند و با آمادگی کامل با سایر مشمولین رقابت کنند. همچنین کارت ورود به جلسه نیز از روز 14 خرداد ماه 1403 بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و از طریق پروفایل کاربری قابل دسترس خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود اصلاحات و اضافات درج شده در این اطلاعیه، مربوط به وزارت نفت، بانک ملی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد. 

تاکید می گردد متقاضیان مشمول بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه ضمن اینکه ضروری است شغل محل‌های خود را متناسب با وضعیت تحصیلی و جغرافیایی خود و شرایط احراز همان شغل انتخاب نمایند. از آنجا که مهلت تعیین شده برای ثبت نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر، آخرین فرصت جهت شرکت در این آزمون استخدامی می‌باشد، لازم است در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و در صورت نیاز، ویرایش شغلهای انتخابی خود در روزهای ابتدایی اقدام نموده و به روزهای پایانی مهلت تعیین شده نهایی موکول نکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را سریعاً به نزدیک‌ترین بنیاد محل سکونت خود اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • هوش مصنوعی توانست ویرایش ژنی را هدفمند کند
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب