Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه در حالی برگزار می‌شود که مس سونگون در صدر جدول قرار دارد و پیروزی در بازی آخر مقابل کراپ الوند، سند قهرمانی این تیم را امضا می‌کند. در این صورت، مس برای چهارمین سال پیاپی جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را بالای سر خواهد برد.

رضا لک سرمربی سابق تیم فوتسال کراپ درباره هفته پایانی لیگ گفت: سه تیم مس، گیتی پسند و سن ایچ شانس قهرمانی دارند ولی به نظرم شانس مس و گیتی بیشتر است چون در زمین خودشان بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس در چند سال اخیر اسکلت اصلی بازیکنانش را حفظ کرده و با اضافه کردن بازیکنانی که به شخصیت این تیم می‌خورند، به قهرمانی‌هایش تداوم بخشیده است.

وی ادامه داد: تیم گیتی پسند در دو سال گذشته و بخصوص امسال هزینه‌های زیادی انجام داده و اگر قهرمان نشود، برایشان بد است اما بخش قهرمانی فقط یک بُعد قضیه است. باید توجه داشته باشیم گیتی پسند سال هاست در ورزش فعال است و به فوتسال و رونق این رشته در رده‌های سنی مختلف کمک می‌کند. این مهمترین بخش است که کمتر دیده می‌شود.

سرمربی سابق تیم فوتسال کراپ درباره اینکه گفته می‌شود شاید بازیکنان این تیم در دیدار آخر مقابل مس با تمام وجود بازی نکنند، تصریح کرد: من ماه‌ها با مجموعه کراپ زندگی کرده‌ام. آنها یک مجموعه سالم هستند که کم کاری نمی‌کنند و خودشان را به خاطر یک بازی زیر سئوال نمی‌برند. به نظرم این مواردی که مطرح می‌شود شایعه است و تمام تیم‌ها شرافتمندانه به زمین خواهند رفت.

لک که علاوه بر سرمربیگری در باشگاه‌های مختلف، در یک دوره مربی تیم ملی فوتسال ایران هم بوده است، درباره انتصاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال گفت: خیلی از سراجی شناخت ندارم ولی معتقدم فوتسال و کمیته فوتسال به آدم‌های بزرگی نیاز دارند که توانایی مدیریت در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

سرمربی سابق تیم فوتسال کراپ در پایان اظهار کرد: فوتسال سال‌ها مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته است و یک نگاه ویژه و تخصصی نیاز دارد. کسی که در کمیته فوتسال مدیر می‌شود، می‌تواند فوتسالی نباشد اما باید مدیر قدرتمندی باشد و زیر شاخه‌هایش از جمله سازمان لیگ، کمیته فنی و بخش‌های دیگر را با آدم‌های بزرگ فوتسالی شکل بدهد.

کد خبر 5210775 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته فوتسال مهرداد سراجی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال کراپ الوند رضا لک تیم فوتسال مس سونگون فوتسال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فرهاد مجیدی دربی 95 کسب سهمیه المپیک کشتی فرنگی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد مهدی طارمی کمیته فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.
به گزارش فارس، در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.
پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.
حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟
در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902352

دیگر خبرها

  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی