Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دربی نود و پنجم پایتخت در حالی جمعه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند که شیوع ویروس جهانی کرونا باعث شده تا هواداران دو تیم برای سومین بار از تماشای نزدیک مهم‌ترین بازی فصل محروم شوند.

یحیی گل محمدی در دو دیدار گذشته که تماشاگران سرخابی‌های پایتخت حضور نداشتند همچون فصل نوزدهم نتوانسته است استقلال تهران را شکست دهد تا این موضوع برای بازیکنی که در دوران حضورش در دفاع پرسپولیس هرگز نباخته است مهم‌تر از همیشه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای شکستن این طلسم تصمیم به ایجاد تغییرات تاکتیکی دارد. گل محمدی با آنالیز کامل بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهایی که این تیم از زمان حضور فرهاد مجیدی در نقش سرمربی آبی‌پوشان داشته است شناخت کامل از شیوه بازی رقیب سنتی خود پیدا کرده است.

یحیی بر خلاف انتظار می‌خواهد سرخپوشان در دربی نود و پنجم پایتخت پس از گل اول باز هم بتوانند دروازه حریف دیرینه خود را باز کنند. از این رو خط حمله پرسپولیس با حضور شهربار مغانلو در داخل محوطه جریمه استقلال و پاس‌های عمقی به او قرار است به استقلال ضربه زند.

گل محمدی از آل کثیر نیز قصد دارد در این بازی استفاده کند اما حضور او نیز بستگی به شرایط مصدومیت امید عالیشاه دارد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای دیدار با استقلال تهران ادامه دارد که یحیی گل محمدی بر خلاف بازی‌های قبلی میل تهاجمی خودش را برای گلزنی به استقلال تهران نشان خواهد داد.

باید دید تفکرات هجومی گل محمدی برای کسب نخستین پیروزی در قامت سرمربی پرسپولیس پاسخ می‌دهد یا بازیکنان او بار دیگر نمی‌توانند برد خود را حفظ کنند و استقلال از سورپرایز حریف سرخپوش خود بهره کافی را می‌برد.

دربی نود و پنجم پایتخت ساعت ۱۹:۳۰ جمعه هفته جاری بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 5210966 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی 95 تیم فوتبال استقلال تهران یحیی گل محمدی فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فرهاد مجیدی دربی 95 کسب سهمیه المپیک کشتی فرنگی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد مهدی طارمی استقلال تهران گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در نبرد با تراکتور، برای بیست‌ودومین مسابقه پیاپی در فصل جاری توانستند شکست‌ناپذیر بمانند و حالا اگر در ۵ دیدار پیش‌رو روند شکست‌ناپذیری آبی‌ها تمدید شود، آن‌ها می‌توانند بار دیگر رکورد تاریخی سرخ‌پوشان پایتخت را در لیگ برتر بشکنند و بعد از تیمِ مجیدی، استقلالِ نکونام به دومین تیم شکست‌ناپذیر تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

سرخ‌پوشان پایتخت در اواخر لیگ ششم و اوایل لیگ هفتم با هدایت دنیزلی و قطبی، در ۲۶ بازی پیاپی شکست نخوردند و تا پیش از قهرمانی استقلال با مجیدی، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر ایران در اختیار پرسپولیسی‌ها بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها