Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا شکورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مصاف استقلال مقابل پرسپولیس در دربی روز جمعه اظهار داشت: استقلال نتیجه بازی مقابل ذوب‌آهن را واگذار کرد و حالا با استرس و نگرانی برای دربی آماده می‌شود. البته این نگرانی یک امتیاز برای استقلال است و کمک می‌کند که بازی بهتری را مقابل پرسپولیس انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دربی همیشه روی اتفاقات بوده و هر تیمی از لحظات بهتری استفاده کند، برنده می‌شود. هر چند که با توجه به شرایط دو تیم به نظر می‌رسد آن‌ها فقط می‌خواهند نبازند و این مساله کیفیت بازی را پایین می‌آورد. البته پرسپولیس انگیزه بیشتری دارد اما به هر حال این بازی شرایط خاص خود را دارد.

پیشکسوت استقلال افزود: استقلال باید نبض بازی را در دستان خودش بگیرد و مالکیت توپ را داشته باشد. هر چه تلاش کند توپ کمتری در اختیار بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرد شانس برد بیشتری خواهد داشت اما اگر بخواهد عقب بنشیند، تدافعی بازی کند و اجازه بدهد پرسپولیس گردش توپ را داشته باشد کار خطرناک می‌شود. استقلال نباید به امید ضدحمله باشد. می‌تواند با قائدی و مطهری در خط حمله سرعت بیشتری به بازی بدهد و به این ترتیب شانس گلزنی بیشتری هم دارد.

شکورزاده در مورد نگرانی استقلال و اینکه آیا از شرایط پرسپولیس می‌ترسد، گفت: نگرانی استقلال از تیم پرسپولیس نیست و نباید بگوییم از پرسپولیس می‌ترسد. به خاطر نتیجه بازی نگرانی دارد. چون بازی قبلی را واگذار کرده و در این بازی نیاز به برد دارد. البته همانطور که اشاره کردم این نگرانی همیشه برای ما یک امتیاز بوده، چون وقتی استقلال با خیال راحت در دربی به میدان رفته بازی را از دست داده، اما هر زمان که نگران نتیجه بوده، با احتیاط بیشتر و ریسک کمتری بازی کرده و نتیجه خوبی هم گرفته است.

وی در مورد تیم پرسپولیس عنوان کرد: مسأله منفی که در مورد این تیم وجود دارد این است که چند بازیکن آن‌ها می‌خواهند لژیونر شوند و به خاطر این ذهنیت رفتن، سعی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند در بازی کمتر ریسک کنند تا آسیب‌ نبینند. مثل زمان ما این طور نیست که بازیکن بگوید فردا می‌خواهم قرارداد جدید ببندم و امروز با جان و دل، سرم را برای تیمم ‌می‌گذارم. تعصبی که در گذشته وجود داشت الان کمتر دیده می‌شود.

مدافع اسبق استقلال در مورد اتفاقات بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس و صدور رأی کمیته انضباطی پیش از دربی که ممکن است موجب محرومیت نفراتی از پرسپولیس شود، اظهار داشت: باید ببینیم قانون چه می‌گوید. اگر زمانی برای صدور رأی مشخص شده و طبق آن عمل نکنند، حق را ناحق کرده‌اند. اما اگر زمانی در قانون پیش بینی نشده، مطمئن باشید قبل از دربی این کار را نمی‌کنند. فدراسیون به فکر خودش است و به نفع استقلال کاری نمی‌کند. بعید می‌دانم قبل از دربی کسی را از پرسپولیس محروم کنند.

وی افزود: اتفاقات پس از بازی سپاهان و پرسپولیس و واکنش‌های حرف و حدیث‌هایی که به دنبال داشت، حرفه‌ای‌گری نیست. بچه‌هایی که فوتبال بازی کرده‌اند بالای سر پرسپولیس هستند. باید روی بازیکنان تیمشان کار کنند و به دنبال تکرار نشدن این اتفاقات باشند نه این که به دنبال مقصر بگردند و بگویند سپاهان مقصر بود و... با این مسائل فقط تیم از شرایط مسابقه خارج و دچار حاشیه می‌‌شود.

وی در مورد اعلام نگرانی باشگاه استقلال از داوری دربی گفت: این کار اشتباه است و از لحاظ روحی و روانی اعتماد به نفس را از بازیکنان تیم می‌گیرد. نباید به حواشی دامن زد. باید بیشتر بر روی تیم و موفقیت آن تمرکز کنند.

شکورزاده در مورد پیش بینی نتیجه این دیدار عنوان کرد: باختن استقلال درصد خیلی کمی دارد. احتمال مساوی شدن بازی زیاد است اما با شرایطی که استقلال دارد، درصد برد این تیم از پرسپولیس بیشتر است. مگر این که از نظر روحی و روانی  دچار مشکل شود. با اینحال فکر می‌کنم اگر قرار باشد این بازی برنده‌ای داشته باشد، یک گل بیشتر رد و بدل نمی‌شود. دوست دارم و امیدوارم این یک گل برای استقلال باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس دربی مدافع استقلال پیشکسوت استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم

به گزارش همشهری آنلاین، در آستانه مسابقه فوق العاده حساس نساجی مقابل پرسپولیس، شاهرخ بیانی کاپیتان اسبق استقلال که حالا دستیار ساکت الهامی در جمع مازنی‌ها محسوب می‌شود، بسیار امیدوارانه از احتمال امتیاز گرفتن برابر قرمزپوشان پایتخت صحبت می‌کند.

یک پیروزی فوق العاده ارزشمند و روحیه بخش برای نساجی در اصفهان. بردی که کارشناسان معتقدند اصلاً شانسی نبود.

در کمال احترام به ذوب آهن باید بگویم همین طور است. ذوب آهن تیم خیلی خوبی بود ولی نساجی در آن مسابقه بهتر عمل کرد و حاصل تلاشش را دید. تدابیر ساکت الهامی مقابل ذوب آهن به نتیجه نشست و ما یک برد فوق العاده ارزشمند را به دست آوردیم. شما ببینید یکی از گلزنان ما در اصفهان بچه‌ای بود که فقط ۲۰ سال سن دارد. همین مسئله نشان می‌دهد سرمربی نساجی جدا از نگاه فنی دقیق، جرات استفاده کردن از جوان‌ها حتی در حساس‌ترین روزهای لیگ برتر را هم دارد. البته فراموش نکنیم که هنوز کار بسیار سختی تا پایان فصل داریم و بقای نساجی قطعی نشده است.

بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی به سابقه استقلالی بودن شما و ساکت الهامی اشاره می‌کنند و تاکید دارند همانطور که در زمستان سال ۱۴۰۱ با هوادار توانستید پرسپولیس را شکست بدهید، این بار هم می‌توانید چنین کاری را در مازندران انجام داده و هدیه بسیار ارزشمندی به استقلال بدهید.

این روزها تمام تمرکز نساجی روی بازی‌های خودش است و همانطور که گفتم، با تمام وجود بازی می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. خوشبختانه تیم طی این چند هفته به مراتب خوب امتیاز گرفته و ما در سه بازی برابر سه تیم مدعی سپاهان، تراکتور و ذوب آهن، در مجموع ۷ امتیاز گرفتیم که کارنامه کاملاً مطلوبی محسوب می‌شود. نگاه اول ما به این مسابقه موفقیت نساجی است و قطعاً برای کسب امتیاز به میدان خواهیم رفت اما در مورد بحثی که هواداران عزیز استقلال در فضای مجازی به راه انداخته‌اند نیز باید بگویم استقلال تیمی بوده که جوانی ام را در آن گذاشتم و آقای ساکت الهامی هم در مقطعی عضو کادر فنی این تیم بود بنابراین قطعاً دلم می‌خواهد استقلال قهرمان لیگ برتر شود و نساجی هم در این مسابقات باقی بماند. در کمال احترام به پرسپولیس و هوادارانش، امیدوارم بتوانیم با بردن این تیم به طرفداران استقلال و نساجی هدیه بدهیم.

علی خطیر چند روز قبل از استقلال رفت. این مسئله را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من از قبل هم گفته بودم مشکلات استقلال مالی است و اگر پول برسد بسیاری از دغدغه‌ها مرتفع خواهد شد. امیدوارم هر اتفاقی که در استقلال می‌افتد در نهایت منجر به قهرمانی آبی پوشان شود و آبی ها با جواد نکونام کاپ را بالای سر خودشان ببرند.

شما چهارشنبه هفته گذشته با نساجی به مصاف ذوب آهن رفتید و این تیم دوشنبه شب باید با استقلال بازی کند.در مورد ذوب آهن چه توصیه‌ای به استقلالی‌ها دارید؟

ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و اینکه برابر نساجی شکست خورد را نباید به پای ضعف آنها گذاشت. ما یک مجموعه یکدل به لحاظ فنی و مدیریتی هستیم که مدیرانش حتی برای روحیه دادن به بازیکنان در مسابقه با ذوب آهن گروهی از هواداران نساجی را با پروازی اختصاصی به اصفهان آوردند و خوشبختانه این تدابیر باعث شد به یک پیروزی فوق العاده مهم دست پیدا کنیم اما استقلالی‌ها اصلاً فکر نکنند که ذوب آهن تیم ضعیفی است بلکه قطعاً یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود.

کد خبر 849552 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه نساجی مازندران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر