Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مومنان که یک ماه طعم شیرین عبودیت را با خودداری و روزه چشیدند، امروز با حضور پرشورشان آمده بودند تا نماز باشکوه عید سعید فطر حسن ختام یک ماه مهمانی خدا ، بندگی و عبادت شان باشد.

نماز عید سعید فطر برای دومین سال با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با حضور مردم خداجوی در مساجد، مصلی ها، حسینیه ها، امام زادگان و بقاع متبرکه شهرها و روستاهای گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماز عید سعید فطر علاوه بر مکان های یاد شده در رشت مرکز گیلان به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان جنب مصلی رشت در بلوار مدرس با حضور ارسلان زارع استاندار کیلان و جمعی از مسئولان استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نمازگزاران در صف های منظم با رعایت پروتکل های بهداشتی آمده بودند تا یک ماه روزه داری و بندگی را پاس بدارند، مومنان در صف های منظم با فاصله فیزیکی در دست هایی که به سوی آسمان بلند شده بود، با شکرگزاری از پروردگار، خیر و خوبی را برای همنوعانشان دعا کردند.

نمازگزاران گیلانی در نماز عید سعید فطر با سردادن مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا تنفر و انزجار شان را از ظالمان جهان نشان دادند.

امروز عید سعید فطر یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که مسلمانان در روز اول شوال آن را جشن می گیرند، عید سعید فطر، عیدی است که انسان تقوی و ایمان را جایگزین زشتی ها و پلیدی ها می کند و در مسیر بندگی خالصانه حق تعالی قرار می گیرد.

عید فطر روز پاداش مومنان است و پروردگار پاداش یک ماه روزه داری و بندگی را به مومنان عطا می کند، حضرت امیرالمومنین علیه السلام در یکی از عیدها فرمود: امروز، عید کسانی است که خداوند روزه آنان را قبول کرده و پاداش نمازها و شب زنده داری آنان را  داده باشد و هر روزی که در آن مصیبت خدا نشود، آن روز عید است.

برچسب‌ها عید سعید فطر رشت ستاد اقامه نماز کشور گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر رشت ستاد اقامه نماز کشور عید سعید فطر رشت ستاد اقامه نماز کشور گیلان اخبار کنکور عید سعید فطر نماز عید عید فطر یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در اجلاس نماز گلپایگان که با حضور مردم و مسئولان در آستان امامزادگان هفده تن برگزار شد؛ از تاسیس سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان اصفهان خبر داد و گفت: سومین مرکز تخصصی نماز کشور به زودی در استان اصفهان راه اندازی می شود.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر افزود:استان اصفهان سومین استان کشور است که پس از قم و مشهد مرکز تخصصی نماز در این استان راه اندازی می شود .


وی افزود:تربیت طلاب و اساتید و تولید محتوا در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه از مهمترین وظایف مرکز تخصصی نماز است.
محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان هم در این اجلاس با اشاره به اقامه نماز در ادارات شهرستان گفت : به مدیران و روسای ادارات تاکید شده است که به نماز اول وقت و اقامه آن در ادارات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی