Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:56:03 GMT

چه کسانی داوطلب پاستورنشینی شده‌اند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۳۲۸

چه کسانی داوطلب پاستورنشینی شده‌اند؟

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ساعت هشت صبح سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در وزارت کشور آغاز و از ۸ صبح تا ۱۸ عصر هر روز تا ۲۵ اردیبهشت انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، انتخابات ۱۴۰۰ با صدور دستور رسمی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به فرمانداران سراسر کشور آغاز شد. ۵۷ نفر در روز اول و 63 نفر در روز دوم و در مجموع 130 نفر تاکنون برای ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری در وزارت کشور حاضر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سومین روز ثبت نام از داوطلبان مهمترین انتخابات ۱۴۰۰ است.

***

علاوه بر بهمن لامعی رامندی عضو سابق هیات مدیره و معاون پیشین اتکایی و بین الملل بیمه ایران،  قدیری ابیانه دیپلمات، حسن سبحانی  استاد دانشگاه تهران، وهاب عزیزی دبیرکل حزب جهادگران ایران، محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، برخی شخصیت های شناخته شده‌تر که پیش از این نیز برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده بودند، تاکنون و به ترتیبی  که می‌خوانید، ثبت نام کرده‌اند. اسامی آن‌ها به این شرح است:

-   امیر سرتیپ محمدحسن نامی  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم. او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد : ارتش عقبه من است . اصولگرا هستم ولی مستقل آمده‌ام.

- سردار پاسدار سعید محمد فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء .او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد : از ناحیه هیچ جناحی هم مورد حمایت قرار نگرفتم و نمیخواهم هم که مورد حمایت آنها قرار بگیرم.

- سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح. او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: دولت من دولت شهروندان قدرتمند ایرانی است.

  - صادق خلیلیان  وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم

- محمود احمدی نژاد؛ رییس جمهور دولت های نهم و دهم او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: با توجه به شرایط کشور و اصرار مردم ثبت نام کردم.

- امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی؛ نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: آمدم تا بگویم با باندبازی های سیاسی مخالفم.

-محمد عباسی وزیر ورزش دولت دهم او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد: من نگران معیشت مردم و اشتغال جوانان هستم.

- رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم .او پس از ثبت نام خود را اینگونه معرفی کرد : سعی دارم مشکلات معیشتی فوری مردم را در گام اول حل کنم.

***

داوطلبان ریاست جمهوری لازم است مدارکی را هنگام ثبت‌نام در وزارت کشور ارائه نمایند که در اینجا میتوانید بخوانید.

جدول برخی داوطلبان نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ که پیش از این خبر از آمادگی خود برای ثبت نام داده بودند نیز در این لینک قابل مشاهده است.

گزارش  روز نخست ثبت نام را هم اینجا  بخوانید و عکس های این روز را در این لینک ببینید.

گزارش  روز دوم ثبت نام را هم اینجا  بخوانید و عکس های این روز را در این لینک ببینید.

گزارش  روز سوم  ثبت نام را هم اینجا  بخوانید و عکس های این روز را در این لینک ببینید.

****

شورای نگهبان ‌در فاصله روزهای ۲۶ تا۳۰ اردیبهشت صلاحیت داوطلبان را بر اساس معیارهایی که اخیرا اعلام کرده است، رسیدگی می کند. از روز ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد نیز شورای نگهبان فرصت دارد تا به شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده رسیدگی کند. روز پنجم خرداد لیست داوطلبان تایید صلاحیت شده اعلام خواهد شد.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده ۲۰ روز فرصت تبلیغات خواهند داشت.

انتخابات ۱۴۰۰ در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

ادامه دارد....

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 1400 ستاد انتخابات كشور ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری سیزدهم انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری دولت دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌امام جعفر صادق علیه السلام، رئیس و بنیان‌گذار مکتب شیعه جعفری است. شخصیتی عالم و بزرگوار که در طول عمر ۶۵ ساله خود، بیش از چهار هزار شاگرد را در علوم و دانش‌های گوناگون فقهی، علمی، کلامی، توحیدی، ولایتی، حدیث نفس، معرفت‌شناسی و … آموزش دادند به طوری که چهره‌های علمی بزرگی مانند جابر بن حیان، زراره بن اعین، ابان بن تغلب، ابو حمزه ثمالی، هشام بن حکم، مفضل بن عمر و بسیاری شخصیت‌های شناخته‌شده و مطرح در مکتب آن حضرت علم و دانش آموختند. شاگردان امام صادق (ع) تنها از میان مردم شیعه مذهب نبودند، بلکه حتی مردمی از اهل سنت، یهودیان و مسیحیان هم در مکتب آن حضرت شاگردی کرده و از دانش و علم ایشان بهره بردند. حوزه‌های علمیه یادگار مکتب امام صادق (ع) بوده و طلبه‌های امروز، شاگردان و رهروان آن حضرت در تعلیم، تربیت، تحصیل و تدریس علوم دینی هستند.گزارش پیش رو زندگی طلبگی طلاب در حال تحصیل در حوزه علمیه شهرستان گرگان را به تصویر کشیده است.

طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی کد خبر 849335 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران امام خمینی خبر ویژه جامعه روحانیت مبارز

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟