Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@15:42:23 GMT

علیزاده: هنوز هم می‌گویم من به پرسپولیس گل زدم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۳۳۶

علیزاده: هنوز هم می‌گویم من به پرسپولیس گل زدم

به گزارش ایرنا،«علی عیلزاده» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: من در حال حاضر در مس رفسنجان مسوولیت دارم و تمرکزم بیشتر روی تیم خودم است. هدف باشگاه ما این بود که تیم را در سال اول در لیگ برتر حفظ کنیم و فکر می‌کنم از این هدف جلوتر هستیم.

وی افزود: مس رفسنجان به دنبال این است تا در بازی‌های آینده‌ای که در لیگ برتر دارد بهترین نتایج را گرفته و در نیمه اول جدول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ما بتوانیم رتبه یک رقمی داشته باشد بدین معنا است که مس در اولین سال حضورش در لیگ برتر شاهکار کرده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: وقتی به دربی‌ها نزدیک می‌شویم خیلی‌ها خطای پنالتی من که منجر به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس شد را یادآوری می‌کنند؛ در آن لحظه من در محوطه ۱۸ قدم بلند شدم تا اجازه ندهم سپهر حیدری ضربه سر بزند. دستم را باز کردم اما توپ علی کریمی به دستم خورد و داور پنالتی‌ گرفت، در آن لحظه‌ شوکه شدم.

عیلزاده تصریح کرد: شهرآورد بدون تماشاگر بدون معنا است اما با توجه به شرایطی که به خاطر ویروس کرونا پیش آمده است و بازی بدون حضور هواداران انجام می‌شود بازیکنان سرخابی استرس و فشار کمتری دارند.

وی تاکید کرد: من صادقانه می‌گویم برای من فرقی نمی‌کند استقلال یا پرسپولیس برنده شهرآورد باشد چرا که تمام تمرکز من روی مس رفسنجان است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هنوز هم می‌گویم در اولین دربی که با پیراهن استقلال به زمین رفتم گل آبی‌پوشان را من به ثمر رساندم. توپ را من زدم که در آستانه دروازه پرسپولیس به شیث‌ رضایی برخورد کرد و وارد دروازه قرمزپوشان شد. متاسفانه این گل را گل به خودی نامیدند اما اینطور نبود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر علی کریمی باشگاه پرسپولیس شیث رضایی علی کریمی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!

آفتاب‌‌نیوز :

فصل گذشته استقلال با ریکاردو ساپینتو تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر بود و با ۵۲ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار داشت، اما جام قهرمانی هم در لیگ برترو هم در جام حذفی به پرسپولیس رسید.

این فصل و در فاصله ۶ هفته مانده به پایان بازی‌ها سپاهان با ۴۴ گل زده تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر به شمار می‌رود و ممکن است در هفته‌های آینده از رکورد استقلال در فصل گذشته هم عبور کند، اما شانس قهرمانی تیم سپاهان در این فصل از بازی‌ها بسیار کم است. البته سپاهانی روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی را از دست نداده‌اند. سپاهان که تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر به حساب می‌آید ۸ امتیاز با تیم استقلال اختلاف دارد و به نظر می‌رسد احتمال جبران این اختلاف کم و شاید هم ناممکن است.

اتفاقی که فصل گذشته برای تیم استقلال و این فصل برای سپاهان رخ داد، به خوبی نشان می‌دهد برای قهرمانی در لیگ برتر اینکه بهترین تیم تهاجمی باشی کافی نیست و باید در فاز دفاعی هم خوب باشی. تنها خوب بودن در فاز تهاجمی منجر به قهرمانی در لیگ برتر نمی‌شود. در خیلی از مواقع هم تیمی که بهترین تیم در فاز دفاعی بوده قهرمان نشده و این هم نشان می‌دهد، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، هم باید در فاز تهاجمی خوب باشد و هم در فاز دفاعی؛ و یک واقعیت دیگر اینکه آمار و ارقام تنها برای رسانه‌ها و کارشناسان است و امتیازات است که می‌تواند تیم را به جام برساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!