Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@21:42:06 GMT

تاکنون بیش از ۱۵۰۰ راکت از غزه شلیک شده

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۴۱۳

تاکنون بیش از ۱۵۰۰ راکت از غزه شلیک شده

ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه طی سه روز درگیری با گروه‌های مقاومت در نوار غزه، بیش از هزار و پانصد فروند راکت و موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شده، از افزایش حملات به مواضع مقاومت در غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش رژیم صهیونیستی تخمین زده که تعداد راکت‌ها و موشک‌های شلیک‌شده توسط گروه‌های مقاومت از نوار غزه طی سه روز اخیر بالغ بر ۱۵۰۰ فروند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه منتشر شده توسط ارتش رژیم کودک‌کش اسرائیل ادعا شده که جنگنده‌ها، بالگرد‌ها و توپخانه‌های این رژیم تا کنون بیش از ۶۰۰ موضع در نوار غزه را طی سه روز گذشته هدف قرار داده‌اند. رژیم صهیونیستی مدعی است این اهداف متعلق به جنبش‌های جهادی اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بودند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، ارتش این رژیم ضمن اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰۰ فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده، اذعان کرد تاکنون حداقل ۵ صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آن‌ها نیز مجروح شدند.

تل‌آویو با اذعان به اینکه سامانه‌های پدافند هوایی این رژیم - که درباره توانمندی آن‌ها بار‌ها لاف‌زنی کرده - فقط توانستند بخشی از این هزار موشک و راکت را رهگیری کنند و مابقی به اراضی اشغالی برخورد کرده است، از تقویت مواضع فرماندهی بخش جنوبی ارتش و استقرار سامانه‌های پدافندی بیشتر از جمله «گنبد آهنین» در اطراف غزه خبر داد.

در این بیانیه ادعا شده که در پی حملات گسترده این رژیم به مواضع گروه‌های مقاومت در نوار غزه، ده‌ها عضو این گروه‌ها به شهادت رسیده و بیش از دویست نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت غزه نیز بامداد پنجشنبه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه به ۶۷ نفر رسیده که در میان آن‌ها ۱۷ کودک و ۶ زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۳۸۸ نفر افزایش یافته است.

پس از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در قدس اشغالی و حمله به نمازگزاران، تنش‌ها در فلسطین اشغالی شده یافته است. فلسطینی‌ها از هفته گذشته نسبت به رای دادگاه رژیم اسرائیل مبنی بر اخراج خانواده‌های فلسطینی از محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس در میان حملات نیرو‌های صهیونیستی اعتراض کردند.

کابینه امنیتی صهیونیست‌ها نیز شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه را تصویب کرد.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس، نیز بامداد پنجشنبه در واکنش به بمباران زیرساخت‌های غیرنظامی در نوار غزه، موج جدیدی از عملیات راکتی و موشکی علیه تل‌آویو را آغاز کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش صهیونیستی حمله راکتی مقاومت حمله موشکی رژیم صهیونیستی نوار غزه شلیک شده گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان از شلیک دهها راکت به موضع حبوشیت و مقر فرماندهی تیپ حرمون ۸۱۰ ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، موضع حبوشیت و مقر فرماندهی تیپ حرمون 810 در پادگان گولانی را با دهها راکت کاتیوشا هدف قرار  دادند.

حمله پهپادی حزب الله به 2 پایگاه نظامی ارتش اسرائیلحزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد

این بیانیه افزود این عملیات ما در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی و حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات دشمن به روستاهای مقاوم و مناطق مردم به ویژه حمله تروریستی بزدلانه در جاده السریره انجام شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که دستکم 30 راکت از لبنان به سمت منطقه جبل الشیخ در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد