Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت از بازیکنان پرسپولیس می‌خواهم وارد حواشی نشوند زیرا هر زمان این تیم آرامش داشته فوتبال باکیفیتی بازی و نتیجه خوبی کسب کرده است.

پرسپولیس و استقلال جمعه دربی 95 را در استادیوم آزادی برگزار خواهند کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مهرزاد معدنچی درباره دربی 95 پایتخت اظهار داشت:

تمام طرفداران در کل دنیا می‌دانند بازی‌های دربی خیلی حساس، خاص و جذاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی نگاه کردن به مسابقه استقلال و پرسپولیس هم لذتبخش است. من از حضور در این مسابقه هم خاطرات خوب دارم و هم بد. این افتخار شامل حالم شد که در دربی بازی کرده و خاطرات خوب و بدی از آن داشته باشم. 

وی افزود:

با توجه به تجربه‌ای که از این مسابقه دارم می‌دانم جایگاه دو تیم در جدول و دیدارهای قبلی دو تیم هیچ ارتباطی به این مسابقه ندارد. یادم می‌آید یک سال 11 امتیاز از استقلال کمتر داشتیم، اما نتیجه خوبی مقابل حریف گرفتیم. دربی بازی خاصی است  و برای این مسابقه باید حتی در زمان گرم کردن قبل بازی هم تمرکز بالایی داشت.

بازیکن اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد:

هر تیمی بازیکنانش از لحاظ روحی و روانی آماده باشند، بازی زیبایی را به نمایش می‌گذارد. طبق شناختی که از یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به عنوان هم بازی سابق شان دارم می‌دانم هر دو سرمربی میل به برد و زیبا بازی کردن دارند. احساس می‌کنم این دربی هم مثل سه مسابقه اخیر دو تیم بازی خیلی خوبی خواهد شد و قطعا دو یا سه گل دارد. 

معدنچی ادامه داد:

خودم پیش‌بینی می‌کنم پرسپولیس 2 بر یک برنده شود اما قبل از هر چیز دوست دارم دیدار جذابی ببینیم. حدود یک‌سال و نیم است در کل دنیا فوتبال از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها محروم شده و همین امر 40 تا 50 درصد کیفیت مسابقات را پایین می‌آورد. قطعاً حضور طرفداران در استادیوم نقش ویژه‌ای در افزایش جذابیت‌های دربی داشت و اکنون جای طرفداران هر دو تیم به ویژه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خالی است.

وی افزود:

باز هم آرزو می‌کنم فوتبال خوب و با کیفیتی ببینیم و درنهایت تیم محبوب من یعنی پرسپولیس برنده شود، زیرا این تیم شرایط خیلی خوبی دارد. با اضافه شدن بازیکنانی مثل آل‌کثیر، ترابی و مقانلو وضعیت پرسپولیس بهتر هم شده. امیدوارم محمدحسین کنعانی‌زادگان،‌ امید عالیشاه و سیامک نعمتی به عنوان سه بازیکن تأثیرگذار شرایط حضور در دربی را به دست آورند و در این مسابقه به پرسپولیس کمک کنند. 

هافبک اسبق پرسپولیس درباره درخواست استقلالی‌ها برای برگزاری جلسه کمیته انضباطی و رسیدگی به پرونده دیدار سپاهان با سرخپوشان پایتخت قبل از دربی گفت:

به عنوان یک هوادار پرسپولیس نمی‌گویم، اما به جرأت می‌توان گفت این تیم یکی از بهترین‌های آسیاست. برخی می‌خواهند با حاشیه‌سازی کاری کنند تا تعدادی از بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی با استقلال محروم شوند. این موضوع طبیعی است و حتی اگر اقدامات شان سبب محرومیت نفرات پرسپولیس نشود، امکان دارد با این حاشیه‌سازی‌ها تمرکز بازیکنان از بین برود. 

معدنچی ادامه داد:‌

بازیکنان پرسپولیس نزدیک  4-3 سال است کنار هم بازی می‌کنند. در این مدت دو فینال آسیا را دیدند و به دلیل کیفیت و تجربه خود این نتایج موفق را رقم زدند. از آنها و اعضای کادرفنی می‌خواهم خیلی آرام به کار خود بپردازند و وارد حواشی نشوند. هر زمان پرسپولیس در آرامش بوده فوتبال باکیفیت ارائه داده و نتایج خوبی هم کسب کرده است. 

وی درباره اینکه با توجه به هم‌تیمی بودنش در تیم فوتبال کشورمان با فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی تصور می‌کند کدامیک از آنها درنهایت برنده دربی شود، توضیح داد:

گل‌محمدی مربی باتجربه‌تری از سرمربی استقلال است، اما مجیدی هم برای طرفداران تیمش محبوب و قابل احترام است. اگر بازی با ذوب آهن را کنار بگذاریم، از زمانی هم که وی به استقلال آمد شرایط متفاوتی رقم زد.

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد: 

هر چند پرسپولیسی هستم اما دوست ندارم برای رقیب کری بخوانم زیرا این کار خیلی زیبا نیست. تیم های دیگر هم محترم هستند اما فوتبال ایران را با استقلال و پرسپولیس می‌شناسند و اگر وضعیت آنها خوب باشد، فوتبال کشورمان پیشرفت بهتری خواهد داشت. پیش بینی می‌کنم با توجه به تجربه بیشتر یحیی و اهمیت دیدار دربی در کورس قهرمانی برای پرسپولیس این تیم دو بر یک برنده شود.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!