Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:23:00 GMT

عید فطر پایان نامه یک ماه بندگی خالصانه است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۵۷۷

عید فطر پایان نامه یک ماه بندگی خالصانه است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: یکی از مهمترین ثمره روز عید فطر تزکیه نفس به همراه مغفرت الهی و رضایت خداوند از مومنین است و عید فطر پایان نامه یک ماه بندگی خالصانه در ماه مبارک رمضان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۲۳ اردیبهشت حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز عید فطر ضمن تبریک عید سعید فطر، گفت: باید دستاوردهای مهم ماه رمضان را برای خود حفظ کنیم و یکی از مهمترین ثمره روز عید فطر تزکیه نفس به همراه مغفرت الهی و رضایت خداوند از مومنین است و عید فطر پایان نامه یک ماه بندگی خالصانه در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




امام جمعه آسمینون بیان کرد: عید فطر، عید بندگی، عبودیت، روز آمرزش و پاداش گرفتن از خداوند متعال برای یک ماه بندگی و عبودیت است این عید بزرگ در برخی روایات به قیامت تشبیه شده است.


وی در خصوص مسئله مهم انتخابات به چند نکته برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: نکته اول مشارکت حداکثری و بالا اولویت اول انتخابات است چرا که حضور پرشور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و از سوی دیگر موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.


 حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: در یک کلام مشارکت بالا و گسترده مردم در انتخابات موجب خوشحالی دوستداران نظام و یأس و ناامیدی دشمنان می شود.



امام جمعه آسمینون با بیان این مطلب که نکته دوم انتخاب دولت لایق، اصلح و شایسته است، اظهار کرد: چگونه دولتی باید انتخاب کرده و تشکیل بدهیم؟ دولتی که دارای کفایت و مدیریت، با ایمان، لبریز از امید و معتقد و باورمند به توانمندی‌های داخلی باشد چرا که اگر مسئولین دولتی افرادی ناامید باشند کاری از پیش نمی رود و فرد یا افرادی که معتقدند که نمی‌توان از لحاظ دفاعی، سیاسی، اقتصادی و تولیدی کاری در داخل انجام شود لایق حکمرانی بر مردم نیستند.


وی ادامه داد: کسانی را انتخاب کرده و سرکار بیاوریم که معتقد به مردم و جوانان باشند و قدر نیروهای جوان مومن و حزب‌اللهی را بدانند عملکرد جهادی و انقلابی داشته باشند و به معنای واقعی کلمه عدالتخواه و ضد فساد باشند.


حجت الاسلام آسمینون در خاتمه عنوان کرد: چرا که اگر چنین دولتی روی کار بیاید می‌تواند با گماردن صدها مدیر جوان و مومن در مدیریت‌ها، کار کشور را سامان دهد و مواظبت کنیم که فریب وعده های دروغین را نخورده چرا که ملاک حال فعلی افراد است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر نماز یک ماه بندگی حجت الاسلام عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟