Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت:در راستای کمک مومنانه در استان اصفهان تعداد ۳۰ هزار بسته معیشتی در طرح احسان علوی از ۲۱ ماه رمضان توسط معاونت اجتماعی سپاه صاحب الزمان (عج) تهیه و در حال توزیع است. - اخبار استانها -

سرهنگ ناصر چاووشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   اصفهان ، در خصوص طرح احسان علوی اظهار داشت: در راستای کمک مومنانه یکی از اولین اقدامات تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و سبد‌های غذایی بین خانواده‌های نیازمند از ابتدای سال گذشته توسط معاونت اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا سامانه مهر کریمانه راه‌اندازی و خانواده‌های نیازمند شناسایی شده که سال گذشته در مجموع یک میلیون بسته در سطح استان اصفهان توزیع شد و امسال نیز این حرکت در حال انجام است و در کنار بقیه اتفاقات در رزمایش کمک مومنانه خیران و معاونت اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اقدام آزادی زندانیان غیرعمد، توزیع جهیزیه بین نوعروسان و توزیع کارت هدیه به نیارمندان  و حمایت از اشتغال خانواده‌های نیازمند اقدام کرده است.

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: در سال جاری نیز همچنان توزیع بسته‌های معیشتی و مومنانه در ماه مبارک رمضان در حال انجام بود و این خانواده‌ها نیازمند تحت حمایت بودند که این حرکت به لطف خیران انجام پذیرفت.

روایت تصویری تسنیم از توزیع ارزاق معیشتی توسط هلال‌احمر اصفهان استاندار مرکزی: 300 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد بیش از 10 هزار سبد معیشتی در ماه رمضان میان مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان توزیع شد

سرهنگ چاووشی با اشاره به طرح احسان علوی گفت: در مرحله نخست 30 هزار سبد غذایی از شب 21 ماه مبارک رمضان همزمان با شب شهادت مولا متقیان حضرت علی (ع) بین خانواده‌های نیازمند در حال توزیع است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه خانواده‌هایی که سبد‌های معیشتی به آنها اهدا می‌شود در سامانه مهر کریمانه ثبت شدند و مشخص است اقلام این بسته‌ها شامل 10 کیلو برنج، یک قطعه مرغ (2 کیلویی)، یک بسته گوشت منجمد (3 کیلویی)، 2 بطری روغن نباتی هم اهدا می‌شود، هزینه 30 هزار بسته معیشتی بالغ بر 12 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/163/س

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده های نیازمند هزار بسته معیشتی طرح احسان علوی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به خانواده زندانیان نیازمند استان می‌شود گفت: در این راستا ضمن سرکشی مستمر از این خانواده‌ها خدمات لازم در ابعاد معیشتی، اقتصادی، قضایی و اجتماعی ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی مهرانگیز شامگاه جمعه در سرکشی از خانواده 2 زندانی در بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام توجه به نیازمندان و فقرا و رسیدگی به مشکلات آنان را از تأکیدات این امام بزرگوار دانست و اظهار داشت: ائمه طهارت علیه‌السلام مظهر خیر و صفات الهی هستند و امام صادق علیه‌السلام در عبادت و ظلم‌ستیزی و رسیدگی به  نیازمندان سرآمد بودند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر یکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضا در استان را رسیدگی به خانواده‌های نیازمند زندانی دانست و تأکید کرد: در این راستا همه مسئولان دادگستری و دادستان شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان بوشهر موظف به بازدید مستمر از زندان‌ها و بررسی و راهکار حل مشکلات قضایی مددجویان و سرکشی از خانواده زندانیان نیازمند هستند و در این راستا سال گذشته خودم 34 بار از خانواده زندانیان سرکشی کردم و ضمن بررسی مشکلات آنان کمک‌های معیشتی و مالی در اختیار آنان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیگیری و بررسی مشکلات خانواده زندانیان نیازمند استان بوشهر توسط دستگاه قضایی در نقاط مختلف تداوم دارد گفت: به مسئولین حوزه‌های قضایی استان بوشهر تأکید شده تا ضمن سرکشی از خانواده‌های زندانیان نیازمند مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دهند و تا جایی که می‌توانند از ارفاقات قانونی استفاده کنند.

مهرانگیز در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام که از 2 خانواده زندانی نیازمند در شهرستان بوشهر سرکشی می‌کرد ضمن بررسی مشکلات و مطالبات بسته‌های حمایتی معیشتی و اقتصادی و کمک‌های نقدی خود را به آنان اهدا کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به  تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به مشکلات نیازمندان تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکید و دستورات ریاست عالی قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی و حمایت از خانواده‌های زندانیان، در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته هر هفته از 3 خانواده زندانی نیازمند سرکشی و ضمن اهدای بسته‌های حمایتی معیشتی و کمک‌های نقدی و لوازم خانگی به درخواست‌های قضایی آنان رسیدگی می‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از رئیس کل دادگستری و مجموعه قضایی استان بوشهر در سرکشی و بازدید مستمر از زندان‌ها و خانواده‌های زندانیان گفت: توجه ویژه به مشکلات خانواده زندانیان در نقاط مختلف استان بوشهر از برنامه‌های مهم اداره کل زندان‌های استان است.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر