Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان خطیب نماز عید فطر سمنان معتقد است که هر موضع‌گیری که به ناامیدی یک نفر از انتخابات هم بیانجامد جایز نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز عید فطر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مهمتر از آن انتخابات رئیس‌جمهوری را مهم خواند و اظهار کرد: باید زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انتخابات به عنوان همایش بزرگ مردمسالاری نام برد و افزود: آحاد مردم با حضور حداکثری خود در این همایش بزرگ، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.

امام جمعه موقت سمنان شرکت حداکثری مردم در انتخابات را عاملی موثر در تقویت نظام ارزیابی و تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات امسال موجبات تقویت بیش از پیش نظام و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کند.

وی با اذعان به اینکه برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم قدرت بازدارندگی ایجاد می‌کند اظهار کرد: انتخابات پرشور به تعبیر رهبری انقلاب آبروی نظام است و از همین رو شرکت در آن یک وظیفه و تکلیف است.

مهدوی‌نژاد مشارکت در انتخابات و استفاده از حق انتخاب را یک حق برشمرد و گفت: کسی نمی‌تواند بگوید که من در این همایش مردمسالاری انتخاب نمی‌کنم چرا که اگر وی انتخاب نکند ، دیگران کسی را انتخاب می‌کنند.

خطیب نماز عید فطر سمنان با بیان اینکه نکته مهم دیگر در انتخابات "تلاش برای انتخاب مطلوب و اصلح"است گفت: باید فردی مدیر و مومن و معتقد به توانمندی‌های داخلی را انتخاب کنیم که برای حل مشکلات جامعه از مردم کمک و به خداوند سبحان و توانمندی‌های داخلی تکیه کند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: انتظار می‌رود کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که به توان داخلی باور داشته باشند و چشم به خارج نداشته باشند تا مبادا در مسائلی که ما برای آن انقلاب کردیم، دست به عدی‌سازی بزنند.

وی با حساس خواندن رئیس‌جمهوری افزود: باید بدانیم اختیار اجرایی مملکت را برای چهار سال به یک فرد می‌سپاریم لذا باید به کسی رای داد که در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی در بخش دیگری با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس گفت: این رژیم جعلی به دستور کشورهای استعمارگر در قلب کشورهای اسلامی ایجاد شد و هدف از بوجود آوردن آن نیز چیزی جز آسیب به اعتقادات دینی مردم نبود.

خطیب نماز عید فطر سمنان با اشاره به جنایات اخیر این رژیم اضافه کرد: متاسفانه نظام‌های بین‌المللی امروز در برابر جنایات آشکار این حاکمیت کودک‌کش، سکوت اختیار کردند. جنایات صهیونیست‌ها امروز در بیت‌المقدس و غزه بسیار دردآور است و حمایت همه امت اسلامی از فلسطینی‌ها در این شرایط امری حیاتی و ضروری است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه سمنان عيد فطر سمنان نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم