Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:28:00 GMT

نماز عید سعید فطر در قصرشیرین اقامه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۲۹۳۵

نماز عید سعید فطر در قصرشیرین اقامه شد

به گزارش ایرنا،  این آیین معنوی با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان، به امامت حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه موقت قصرشیرین با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا اقامه شد.

نماز عید سعید فطر با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی،  فاصله‌گذاری اجتماعی، به صورت محدود برگزار شد و شرکت کنندگان در نماز نیز موازین بهداشتی و به خصوص استفاده از ماسک را رعایت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمازگزاران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی برای شرکت در نماز با خود مهر، سجاده، دستکش، ماسک و زیرانداز و همچنین مواد ضدعفونی کننده همراه داشتند.

تلاوت آیاتی از قران و رعایت خطبه های کوتاه نماز عید فطر از  برنامه های این آیین معنوی بود که در حاشیه این مراسم معنوی و عبادی پایگاه هایی نیز برای جمع آوری زکات فطره ایجاد شده بود.

نماز عید سعید فطر همچنین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز به امامت امامان جمعه این شهرستان ها و در فضای باز با حضور نمازگزاران برگزار شد.

همچنین پایگاه هایی از سوی کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم در محل اقامه نماز عیدفطر برپا شده است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

برچسب‌ها عید سعید فطر کرونا ماسک قصرشیرین فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر کرونا ماسک عید سعید فطر کرونا ماسک قصرشیرین فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور عید سعید فطر نماز عید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران