Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بیادی دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: با توجه به عملکرد‌ ضعیف بعضی از مسئولان و در نتیجه عدم موفقیت در برنامه‌های توسعه و رفع کامل تحریم‌ها و عدم دسترسی به اهداف عالیه بر اثر گسترش فرهنگ تجمل و تبعیض اجتماعی و فاصله گرفتن وضع معیشتی مردم و مسئولین و رسیدن وضعیت زندگانی آنان به زیر سطح فقر، راه سختی را در پیش خواهیم داشت و باید از مسیری که رفته‌ایم به صورت منطقی باز گردیم، مخصوصا برای محقق نشدن اهداف فرهنگی انقلاب باید توبه کنیم و اصلاحاتی اساسی را با به کارگیری تدابیر مقام معظم رهبری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: علاوه بر این نباید یادمان برود که اوایل دهه هفتاد مقام معظم رهبری درباره نقشه شوم استکبار و تهاجم فرهنگی فریاد زده و هشدار دادند، ولی توسط مسئولین جدی گرفته نشد و سیاستی اثرگذار برای مبارزه با فساد خانمان برانداز ادارى و آن هجمه شوم فرهنگى برنامه ریزی نشد.

بیادی افزود: وقتی ساختار و سیستم اداری و مدیریتی متناسب شأن و منزلت و قدرت جمهوری اسلامی نیست دیگر اینکه چه فردی رئیس جمهور باشد چندان تفاوتی ندارد، اما نباید فراموش کرد که دستورات قرآنی به ما اجازه مایوس شدن نمی دهد؛ بنابراین باید با همدلی همه جناح‌های دلسوز سیاسی و اجتماعی و با بکاربردن تدبیر و نزدیکی و مهربانی با مردم باید چاره‌ای بیاندیشیم فلذا هرکس که قرار است به میدان انتخابات و رقابت بیاید باید توانمند و دارای سرمایه اجتماعی و مردمی بوده و مهم‌تر از آن ستون خیمه مجموعه مدیریتی او بلند باشد تا افراد بلند مرتبه و شایسته در آن مدیریت بتوانند نقش داشته باشند.

این فعال اصولگرا تاکید کرد: این فرد باید آگاه باشد که با این سیستم و با وجود بخش زیادی از قوانین ناقص و ساختار‌های فشل و نیز همین نحوه برگزاری انتخابات عقب افتاده وارد صحنه رقابت می شود، پس دولت آینده او باید بسیار چابک و برای مواجهه با بحران‌های اجتماعی آماده و کارآزموده و در عملیات اجرایی جوان باشد.

دبیرکل جبهه آبادگران جوان ایران اسلامی بیان کرد: صادقانه می گویم متناسب نبودن اوضاع سیاسی و اجتماعی و پایین بودن معیشت، کاهش تولید، اشتغال و موانع پیشرفت جوانان به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام مردم را رنج می دهد و نوعا حالشان خوب نیست و متاسفانه در وضعیت خوبی به سر نمی‌بریم و علیرغم اینکه به پیشرفت و توسعه کشور در این چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اعتقاد راسخ دارم و ناامیدی را حرام می دانم، ولیکن نوعا مشاهده می‌شود که حال عمومی کشور حتی در سطح مسئولین خراب است و نیاز به حرکتی اورژانسی و رسیدگی و جراحی سریع دارد و با این جوسازی‌ها برای اجماع غیر منطقی توسط باند‌های متصل به قدرت و ثروت بر سر یک نفر دردی دوا نمی‌شود؛ بلکه باید یک تیم بسیار قوی و کارآمد و از پیش تعیین شده به مردم معرفی شوند تا بتوانند اعتماد مردم را جلب نمایند و آنچه در دولت آینده ضروری جلوه می‌کند علاوه بر داشتن تیم غیر جناحی و نیز به کارگیری و شایسته گزینی افرادی توانمند حفظ منافع ملی است.

بیادی خاطر نشان کرد: علاوه بر این بعضی از این عزیزان با تجربه و سوابق کاری خود نهایتا یک مدیر اجرایی پر تلاش خوبی هستند و با تلاش وافری که در این زمینه دارند می توانند نفر منتخب ریاست جمهوری را در حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام و انقلاب یاری دهند و مسیر را برای حرکت منطقی و سریع دولت بعدی برای کمک رساندن و رفع مشکلات مردم هموار سازند و بگذارند این دایره بسته شده و بحول قوه الهی روح امید به کالبد جامعه اجرایی کشور با حضور و دستیاری جوانان پر شور و انقلابی دمیده شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد

 ملک رئیسی دستیار فرماندار در امر مردمی سازی در شورای مردمی سازی فرمانداری سرباز  سخنان خود را با  فرمایشات مقام معظم رهبری شروع کردند و گفتند اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، بایستی اقتصاد را مردمی کنیم، باید پای مردم را به عرصه‌ی تولید به نحو محسوسی باز کنیم، موانع حضور مردم را برطرف کنیم. در بخش مردمی ظرفیّتهای بزرگی وجود دارد که ... بایستی فعّال بشود، باید از آنها به نفع کشور و به نفع مردم استفاده بشود.

ملکرئیسی  گفت: جلسات شورای مردمی با دستور کار تبیین شعار سال و بررسی مسائل و مشکلات آب شرب شهرستان می باشد.

وی افزود: با عنایت به اینکه نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری سال« جهش تولید با مشارکت مردم» نشان از آن دارد که اقتصاد کشور بیمار است و انتخاب شعارهایی با موضوع تولید و اقتصاد در ۱۶ سال گذشته مهر تاییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال که ضعف اساسی کشور را در حوزه اقتصادی دانستند.

دستیار فرماندار شهرستان سرباز در امر مردمی سازی عنوان کرد طبق گفته مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات و نجات کشور  رونق تولید و اقتصاد می باشد و تنها نسخه شفابخش اقتصاد بیمارگونه کشور، تغییر و تحول اساسی و  ورود انقلاب جهادی در اقتصاد می باشد.

ملک رئیسی در ادامه اشاره به مشکلات، معضلات و مطالبه ی مردم شهرستان سرباز  بیان کردند اگر  در دو حوزه  آب شرب بهداشتی و کشاورزی  بصورت برنامه ریزی اصولی و هدفمند  ورود کنیم و مشکلات این دو حوزه را با مشارکت مردم و دولت بصورت جهادی مرتفع کنیم  بار سنگینی از دوش ملت و دولت برداشته می شود و رضایت عمومی مردم در شهرستان بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حوزه کشاورزی باید برنامه ریزی درستی جهت برند نمودن محصولات انحصاری شهرستان و فرآوری محصولات کشاورزی بخصوص خرمای شهرستان و بهبود اقتصاد کشاورزان  می تواند نقطه عطفی در تحقق شعار سال در شهرستان باشد.

اربابی معاون فرماندار ضمن تشکر از نگاه امیدبخش دستیار مردمی در حوزه های مختلف، مدیران و مسئولان ادارات و سازمان ها و خیرین شهرستان را در تحقق اهداف کلان شهرستان تشویق نمود و بحث کشاورزی را از مهمترین و بهترین پتانسیل های مردم شهرستان دانست و در برنامه ریزی جهت رفع مشکلات این حوزه نیز تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور