Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

زانتیا با محموله تریاک در تیران و کرون

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران انتظامی "تیران و کرون" حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان به یک سواری زانتیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۹۵ کیلو تریاک که به طور حرفه‌ای در صندوق عقب و زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در این خصوص ۳ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ هاشمی فر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز و در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

 

دستگیری سارق ۲۰ مغازه در لنجان

سرهنگ" حسین ترکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان لنجان، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به صورت ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سرقت‌ها توسط یک نفر انجام گرفته و وی پس از شناسایی مغازه‌های فاقد دزد گیر و دوربین مداربسته شیشه و قفل در را تخریب و اقدام به سرقت اموال درون آن‌ها می‌کرده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: کارآگاهان پس از چندین شبانه روز رصد هوشمندانه و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر سرانجام این سارق که از افراد سابقه دار است را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت مغازه اقرار کرد که در این زمینه پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

حضور و اقدام موثر ماموران انتظامی مانع خودکشی یک خانم شد

سرهنگ "حمیدرضا اکبری گفت: ساعت ۱۶ روز گذشته یک مورد احتمال اقدام به خودکشی در شهرستان اصفهان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

او به اعزام بی درنگ ماموران انتظامی به محل حادثه اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد زن ۴۰ ساله‌ای به دلیل اختلافات زیاد خانوادگی، درگیری و نزاع با همسر، اعتیاد به مواد مخدر، با حالت روحی و روانی بسیار نامناسب در زمین‌های بایر قصد خودکشی و خودسوزی را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان به استفاده از تکنیک‌های روانی و صحبت‌های روانشناختی ماموران پلیس با این زن اشاره کرد و گفت: با دعوت وی به صبر و بردبابری توسط عوامل انتظامی و اقدامات لازم از سوی کارشناس مشاوره، این بانوی بزه دیده مورد حمایت روانی لازم قرارگرفته و با توصیه و راهکار‌های دریافتی از اقدام احساسی خود منصرف شد.

این مقام انتظامی افزود: برنامه ریزی و سیاست گذاری پلیس در امور مشاوره و مددکاری حرکتی موثر و در عین حال منحصر به فرد است زیرا با پیشگیری اولیه و ثانویه نه تنها موجبات آرامش و امنیت خاطر مردم و خانواده‌ها را فراهم می‌آورد بلکه به عنوان یک مرجع مطمئن می‌تواند امنیت را برجامعه حاکم دارد.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوار هستم با تلاش همکارانم در حوزه مشاوره و مددکاری اجتماعی و همسویی سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی گامی هرچند اندک در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برداریم و شاهد حتی یک مورد از وقوع چنین مواردی در سطح استان نباشیم.

 

انهدام باند سارقان ۴۰ راس گوسفند در برخوار

سرهنگ "نعمت خلیلی در تشریح جزئیات انهدام باند سارقان گوسفند گفت: در پی سرقت ۴۰ راس گوسفند در شهر "خورزوق"موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.



فرمانده انتظامی شهرستان برخواردر ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری ۳ سارق افزود: با تلاش شبانه روزی و پیگیری مستمر مامورین، تمامی ۴۰ راس گوسفند سرقت شده، در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان کشف؛ و تحویل مالباخته شد.

سرهنگ "خلیلی" با اشاره به اینکه ارزش دام‌های مکشوفه، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، به شهروندان توصیه کرد تا برای پیشگیری از سرقت احشام خود، نکات ایمنی را رعایت کنند و هرگونه مورد مشکوک را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کشف ۳ قبضه اسلحه کلت جنگی در اصفهان

سرهنگ "حمید رضا اکبری بیان داشت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی گشت زنی در گردنه لاشُتر به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

او با بیان اینکه راننده خودروی مذکور بدون توجه به دستور ایست ماموران با سرعت زیاد از صحنه متواری شد افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و با یک اقدام به موقع و ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۳ قبضه اسلحه کلت جنگی در بازرسی از خودرو خبر داد و گفت: در این عملیات راننده و سرنشین آن دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر انهدام باند سارقان گوسفند انتظامی استان اصفهان فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان شهرستان اصفهان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: نهم اردیبهشت ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مهر در خبری نوشت:وی افزود:پس از حضور ماموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت می باشند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند با خودرو به سمت ماموران گرفته و اقدام به فرار نمودند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدندکه در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901075

دیگر خبرها

  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور