Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر جنبش حماس در تهران در راهپیمایی نمازگزاران روز عید فطر در تهران گفت: درود بر ملت شریف ایران که امروز در صحنه حضور یافته و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خالد القدومی، رئیس دفتر جنبش حماس در تهران در راهپیمایی نمازگزاران روز عید فطر در تهران گفت: درود بر ملت شریف ایران که امروز در صحنه حضور یافته و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: من می‌خواهم پیام پیروزی قدس را به شما تقدیم کنم. امروز مقاومت، قدس و فلسطین پیروز است امروز کودکان و جوانان فلسطین یک پیام را برای مردم دنیا فرستادند و آن هم اینکه مقاومت می‌تواند با موشک‌های خود رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد.

القدومی با اشاره به اینکه امروز ملت فلسطین پیام عزت و سربلندی را به دنیا مخابره کرده تصریح کرد: ما امروز در مسجد الاقصی ایستاده ایم و جوانان فلسطینی از ماه رمضان تاکنون اجازه ندادند افراطی‌های صهیونیستی به مسجد الاقصی هتک حرمت کنند و این آرمان فلسطین است.

وی تصریح کرد: در تابلویی که شما ملت ایران در میدان فلسطین نصب کرده اید ۷۰۰۰ روز تا نابودی اسرائیل باقی مانده است و البته همان طور که رهبر معظم انقلاب ایران نیز تاکید کرده اند اسرائیل باید از بین برود و قطعا این حمایت شما از ما در فلسطین خیلی معنا دارد و ما مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را با هم طی خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن تبریک عید سعید فطر به راهپیمایی کنندگان تصریح کرد: ان شاالله که همه ما در مسجد الاقصی در کنار هم نماز بخوانیم.

همچنین حجت الاسلام سرلک از اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به آرزوی شهید سلیمانی برای نابودی اسرائیل گفت: امروز مردی در اینجا دفن است که آرزوی نابودی اسرائیل را داشت از این رو امروز گنبد آهنین اسرائیل به یک آبکش حلبی تبدیل شده است و این اراده خداوند است که هر چه باطل است از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه ما نباید یادمان برود که هیچ گاه زیر بار ظلم نرویم و هیچ گاه نیز ظلم نکنیم و این راهی است که شهید سلیمانی به ما یاد داد، اظهار داشت: ما نباید زیر بار ظلم برویم حتی اگر این ظالم گردن کلفتی به مانند آمریکا باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: القدومی فلسطین عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران