Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا انتظامی استان ایلام درگفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: به دنبال شایعه انتساب قطعه فیلم غیر اخلاقی به احدی از شهروندان در یکی از شهرستان‌ها و طرح شکایت ازسوی این شهروند موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی و اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد انتساب کلیپ به هیچ عنوان به محدوده استان ایلام مربوط نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جمالی اعلام کرد: هیچ فردی حق انتشار و انتساب تصاویر و فیلم غیر اخلاقی به دیگران را ندارد و اگر فردی به نوعی با انتشار عکس و یا فیلم غیر اخلاقی عفت عمومی را جریحه دار کند، برابر قانون مجازات اسلامی تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: اصحاب رسانه به عنوان عنصر کلیدی می‌توانند با چالش‌های فضای مجازی به خصوص جنگ نرم دشمن مقابله کرده و در راستای تحقق پیشگیری اجتماعی قدم برداشته و احساس امنیت در این حوزه را ارتقاء دهند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام، با بیان اینکه شهروندان عزیز نباید به شایعات فضای مجازی توجه داشته باشند، اضافه کرد: از عموم مرم تقاضامندیم با مسائل اینچنینی که نوعی منکر و قبح شکنی است به عنوان یک وظیفه انسانی از بازنشر آن جلوگیری کرده و موضوع را به مراکز انتظامی یا پلیس فتا اطلاع دهند.

سرهنگ جمالی مطرح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده جرایم رایانه‌ای موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور پیرامون عفاف و حجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از ۲۵ فروردين ماه همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز اجرا و مورد استقبال گسترده مردم متدين، شهيد پرور و ولايي استان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 



 

دیگر خبرها

  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر