Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@18:29:34 GMT

خون کودکان مظلوم افغانستان دامن قاتلان را خواهد گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۰۲۱

خون کودکان مظلوم افغانستان دامن قاتلان را خواهد گرفت

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز روز سعید عید فطر اظهار داشت: امام باقر علیه السلام فرمود وقتی اول ماه شوال می‌شود منادی ندا می‌دهد ای مؤمنان برای دریافت جوایز و پاداش‌های خود بشتابید روز اول شوال روز دریافت جایزه‌ها است و در دعای ۴۵ صحیفه سجادیه در وداع با ماه مبارک رمضان است که باید واعظ اخلاقی آن مورد توجه قرار بگیرد و زکات فطره باید پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی گفت: خوشا به حال روزه داران و بدا به حال کسانی که بدون عذر روزه خواری کردند و بدتر به حال آنان که روزه خواری را علنی کردند که گناهی بزرگ مرتکب شده اند امید داریم توبه کنند و قضای روزه‌های خود را انجام دهند.

وی افزود: به روح تمام گذشتگان از بیماری کرونا درود می‌فرستیم، در طی ماه‌های گذشته تعدادی از شهروندان عزیز در اثر ابتلاء به ویروس مرحوم شدند که ما نیز در مصائب مصیبت دیدگان همدرد بودیم برای تمام این عزیزان رحمت الهی را خواستار هستیم و به بازماندگان عزیزشان تسلیت عرض می‌کنیم و صبر جمیل و اجر جزیل را از خداوند متعال خواستار هستیم، از کادر درمان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز که دوران سختی را پشت سر گذاشتند نیز تقدیر می‌کنیم و برای شأن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون داریم.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به حادثه تروریستی افغانستان بیان داشت: اگرچه عید سعید فطر است و تبریک عرض می‌کنیم ولی لعنت و نفرین خدا بر دشمنان اسلام و قرآن و اهل بیت که عید جامعه اسلامی را تبدیل به عزا می‌کنند، حادثه تلخ و دردناک شهادت تعدادی از دانش‌آموزان مظلوم شیعه در افغانستان همگان را متأثر ساخت که این مصیبت بزرگ را به مردم صبور و مقاوم افغانستان تسلیت می‌گوئیم، اگرچه چشم دنیا و مجامع جهان بر این جنایت بسته است و گویا کور هستند و این جنایات را نمی‌بینند ولی یقیناً خون این کودکان مظلوم دامن قاتلان را خواهد گرفت و تاوان آن را خواهند پرداخت.

محمودی عنوان داشت: حوادث این روزهای فلسطین و قدس شریف نیز از جهات مختلف قابل دقت است، از یک سو حمله جنایتکاران صهیونیست به مسجدالاقصی و شهادت عده‌ای و تهاجم به نوار غزه و شهادت عده‌ای دیگر اوج شقاوت صهیونیست‌های خون‌آشام را به نمایش گذاشت، البته مقابله جانانه فلسطینی‌ها و حملات موشکی مقاومت فلسطین به مناطق صهیونیست‌ها اوج اقتدار فلسطینی‌ها را به نمایش گذاشته است، موشک باران مناطق اسرائیلی نشان که دوران بزن و دررو به پایان و دوران فروپاشی و افول اسرائیل فرا رسیده و باید صهیونیست‌ها هرچه زودتر فلسطین را به صاحبان اصلی آن تحویل دهند، انشاالله وعده الهی در حال تحقق است و جوانان جبهه مقاومت و یاران حاج قاسم عزیز قدس را به آغوش اسلام بر می‌گردانند و تا آخرین روز فریاد جهان اسلام به گوش خواهد رسید که «مرگ بر اسرائیل».

وی گفت: ما امروز از سنگر نماز عید جنایات عمال آمریکا در فلسطین اشغالی و افغانستان و سایر بلاد را محکوم کرده و تمام این جنایت را از آمریکا دیده و مراتب تنفر و انزجار ما به خود را از سردم داران آمریکا اعلام می‌داریم و فریاد میزنیم «مرگ بر آمریکا».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان داشت: ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است ملت ایران خود را برای حضور در انتخابات آماده می‌کنند اما چند نکته قابل توجه است نکته اول زمینه سازی حضور باشکوه مردم در انتخابات انتخابات مظهر قدرت و صلابت ملت است ملت باید بدانند که اگر از برخی عملکردها ناراحت هستند راه اصلاح آن عملکرد قهر کردن با انتخابات نیست مردم که علاقه‌مند به کشور انقلاب و اسلام هستند در انتخابات حضور یابند.

وی گفت: از برخی رفتارهای مسئولان بسیار متاسف هستیم جای تعجب است که وقتی شورای نگهبان به عنوان یک مرجع مهم و قانونی مصوبه‌ای را ابلاغ می‌کند مسئولان اجرای از اجرای آن خودداری می‌کنند این رفتارهای قدرت طلبانه اصلاً قابل قبول نیست، خصوصاً از کسانی که خود را حقوقدان می‌دانند تعجب بیشتر از کسانی است که بارها با رأی مردم انتخاب شده‌اند و امروز تهدید می‌کنند اگر ما تأیید نشویم رأی نخواهیم داد امان از دست این قدرت طلبی‌ها، برخی از مدعیان انقلابی‌گری با انقلاب و اسلام چه می‌کنند، بر شاخه نشسته اند و بن درخت را می‌برند، اینجا است که بصیرت زیاد لازم است، من از صاحبان قلم، بیان و رسانه می‌خواهم روشنگری کنند و اجازه ندهند فتنه جدیدی رقم بخورد، دست‌های خائن داخلی و خارجی زمینه‌سازی فتنه‌ای جدید است و می‌خواهند انتخابات را به کام مردم تلخ کنند باید همه تابع قانون باشند و اجازه ندهیم برخی با زیاده خواهی خود به انقلاب اسلامی ضربه بزنند درباره شاخص‌های انتخابات هم باید در فرصت‌های آینده بیشتر سخن گفت.

کد خبر 5211144

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین سید محسن محمودی نماز عید سعید فطر ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر نماز عید سعید فطر واکسن کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا گرگان شیوع کرونا عکس استانها اردبیل فطریه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله

صهیونیست ها بعد از ناکامی در غزه تلاش دارند از طریق مذاکره با طرف های لبنانی با واسطه گری فرانسه، از فشار نبرد در جبهه شمالی بکاهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل تسنیم، طی روزهای گذشته بیروت میزبان وزیر خارجه فرانسه و عاموس هوکشتاین نماینده ویژه بایدن بود و دو هفته قبل هم نخست وزیر و فرمانده ارتش لبنان در پاریس مهمان امانوئل مکرون بودند.

محور رایزنی های این دو مقام عالی رتبه مذاکره درباره طرحی است که دوماه قبل توسط فرانسوی ها ارائه شده که رسانه ها این طرح را "طرح سه مرحله ای فرانسه" نامیده اند.

 

.

 

در مرحله اول این طرح، آتش بس در مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی برقرار می شود، در مرحله دوم هم نیروهای مسلح لبنانی 10 کیلومتر از مرز با فلسطین اشغالی فاصله می گیرند تا نیروهای ارتش لبنان و یونیفل در این مناطق مستقر می شود. در مرحله سوم، مذاکرات میان بیروت و تل آویو برای حل مشکلات مرزی لبنان و اسرائیل آغاز می شود.

دوماه قبل منابع نزدیک به حزب الله این پیشنهاد را رد و  بر توقف حملات در غزه به عنوان پیش شرط پایان درگیری در جبهه جنوب لبنان تاکید کردند، لکن فرانسوی ها با برخی تغییرات در طرح اولیه پیشنهادی، بار دیگر به بیروت بازگشتند.

وعده کمک های مالی بیشتر به ارتش لبنان، عقب نشینی تجیهزات حزب الله (نه نفرات)، کمک به حل مشکلات سیاسی داخلی لبنان و همکاری در زمینه اکتشاف گاز  از جمله مفاد پیشنهاد فرانسه است. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه