Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن سفارش خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز در حالی مراسم عید فطر را برگزار می‌کنیم که خواهران و برادران مسلمان ما در غزه زیر بمباران سهمگین صهیونیست‌های غاصب کشته می‌شوند.

فتاح دماوندی با تاکید بر اینکه یاید همه مسلمانان باید به یاری مظلومان فلسطین بشتابند گفت: ظلم ظالم طولانی نخواهد بود، گروه‌های مقاومت جنایات صهیونیست‌ها را بی پاسخ نخواهند گذاشت، پیروان شهید سلیمانی در سراسر جهان آماده سیلی زدن به مستکبران هستند اهالی فلسطین اشغالی سه روز است که در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی و اهانت آنها به قدس و مسجد القصی قیام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دماوند بیان داشت: در این مقاومت ۳۳ روزه بیش از یک هزار موشک و راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده است انشاالله به زودی پشیمانی و عقب‌نشینی رژیم جنایتکار اسرائیل را خواهیم دید.

وی افزود: از سوی دیگر دختران مظلوم افغانستانی توسط گروه‌های تکفیری به خاک و خون کشیده شدند ده‌ها دختر شیعه دبیرستانی به چه جرمی کشته شده اند آنها در حال درس خواندن و روزه دار بودند این حوادث و حوادث مشابه در عراق و سوریه و فلسطین و لبنان و افغانستان و یمن به ما می‌آموزد که برای داشتن امنیت و عزت راهی جز وحدت قوی شدن نداریم.

فتاح دماوندی با بیان اینکه وقتی در کشوری اختلاف ایجاد شد مقدمه ایجاد فتنه و سبب ناامنی و بدبختی خواهد بود عنوان داشت: امنیت کشور ایران مرهون وحدت مردم در حمایت از نظام و تبعیت از رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از عوامل ایجاد ثبات و تقویت کشور برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب به رئیس جمهور اصلح است اظهار داشت: رهبر عزیز انقلاب فرمودند؛ دولتی باید تشکیل شود که دارای کفایت و مدیریت با ایمان لبریز از امید و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد، معتقد به مردم و جوانان باشد، عملکرد انتخاب انقلابی داشته باشد، عدالت خواه و ضد فساد باشد، دعوت افراد به شرکت در انتخابات مصداق امر به معروف و دارای ثواب است، انتخاب صحیح باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی است و اگر می‌خواهیم امنیت و آبادانی همه جانبه را به یکدیگر هدیه دهیم راهی جز برگزاری انتخابات پرشور و آگاهانه نداریم.

کد خبر 5211199

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه دماوند شهرستان دماوند ویروس کرونا بوشهر عید سعید فطر نماز عید سعید فطر واکسن کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا گرگان شیوع کرونا عکس استانها اردبیل فطریه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان

دریافت 6 MB کد خبر 6091879

دیگر خبرها

  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد