Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:34:22 GMT

دوقلوهای موسیقی «راه پاک تو» را منتشر کردند/قدردانی از کادر درمان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۲۱۰

دوقلوهای موسیقی «راه پاک تو» را منتشر کردند/قدردانی از کادر درمان

‍‍‍‍‍‍

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روز دوقلوها در ایران محمد سعیدی و علی سعیدی معروف به «برادران سعیدی» به عنوان تنها دوقلوهای آواز ایران یک قطعه موسیقی با عنوان راهِ پاکِ تو منتشر کردند

این قطعه با هدف ارج نهادن به زحمات کادر درمان در ایام همه‌گیری ویروس کرونا پیشکش شد به عزیزان کادر درمان و دکتر فقید محمد گلشن (متخصص ریه) راه پاک تو با همکاری سیامک بهبهانی (موسیقی و تنظیم) و کلام امیرحسین بختیاری پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو هنرمند موسیقی اصفهانی که طی سال‌های گذشته فعالیت‌های متعددی را در حوزه موسیقی ایرانی انجام داده‌اند، چندی پیش نیز با همراهی علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده کشورمان پروژه «بلبل های پارسی» را آغاز کرده‌اند.

علی سعیدی و محمد سعیدی برادران دوقلوی اصفهانی که طی سال‌های اخیر در حوزه خوانندگی موسیقی ایرانی فعالیت‌های متعددی را از سر گذرانده‌اند، در یک اقدام ابتکاری طرح آواز کوتاه را اجرا کردند.

برادران سعیدی چندی پیش نیز در یک اقدام ابتکاری پروژه طرح آواز کوتاه را اجرا کرده بودند. ایده که ای به گفته این دو خواننده به مانند و مثابه فیلم کوتاه در سینما، داستان کوتاه در ادبیات و تک بیت و ضرب‌المثل‌ها در اشعار شاعران است که دارای ایجاز و پیام است و در زمانه‌ای که مخاطب، بی حوصله و عجول است برای رسیدن سریع به اصل مطلب (که البته این ویژگی و خصلت بشر امروز، تنها در شنیدن موسیقی خلاصه نشده که در خوردن غذا، حمل و نقل و مسافرتش و … کاملاً مشهود است) و حوصله‌ای برای شنیدن پیش درآمد و رسیدن به آواز را ندارد (حتی حوصله ندارد منتظر بماند تا بعد از درآمد، آواز خوان به کلام برسد) طرح اجرای آواز کوتاه را مطرح شده است.

آوازی که با کمک از کلام، کلامی که دارای پیام است، پیامی که در راستای زندگی جامعه امروز است و رنگ اجتماعی و حتی انتقادی به خود می‌گیرد می‌تواند مخاطب را جذب کند و با شنیدن آواز ایرانی او را محفوظ کند.

برای شنیدن تک آهنگ «راه پاک تو» اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 5211146 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: نماهنگ علی سعیدی محمد سعیدی موسیقی ایرانی ویروس کرونا تک آهنگ کادر درمان موسیقی ایرانی عبدالوهاب شهیدی فیلم سینمایی فیلم کوتاه پیام تسلیت تئاتر ایران سریال ایرانی درگذشت چهره ها فیلم مستند ویروس کرونا گلدن گلوب انیمیشن شبکه پنج سیما جایزه سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!

معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار که چندی قبل مهمان «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین بود، با اشاره به ماجرای خودروهای شاسی بلند، به کنایه به آنها که این خودروها را دریافت کرده اند، گفت: تعجب می کنم چرا به ما نگفتند، شاید ما هم می گرفتیم(خنده)

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885985

دیگر خبرها

  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!