Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:46:44 GMT

جوامع انسانی سکوت خود در مقابل جنایات صهیونیست را بشکنند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۲۶۱

جوامع انسانی سکوت خود در مقابل جنایات صهیونیست را بشکنند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به جنایات کشتار مسلمانان در غزه و افغانستان گفت: جوامع انسانی سکوت خود در مقابل جنایات صهیونیست را بشکنند.

آیت‌الله علی خاتمی صبح امروز (۲۳ اردیبهشت‌ماه) در خطبه‌های نماز عید فطر ضمن تبریک این عید اکبر الهی، اظهار کرد: امیدواریم با یاری خداوند و پیروزی جبهه مقاومت شاهد نابودی رژیم جنایت‌کار و کودکش اسرائیل باشیم و به زودی نماز عید فطر را در مسجدالاقصی بخوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طبق روایات ائمه معصومین (ع) در روز عید فطر منادی آسمان به بندگان بشارت می‌دهد که ای مومنان بشتابید به سوی جایزه‌ای که به خاطر عبادت برای بندگان آماده شده است، عنوان کرد: مومنان پاداش یک ماه بندگی خود را در روز عید از پروردگار می‌گیرند.

امام جمعه زنجان یادآور شد: عرفا سه دلیل را برای روزه مطرح می‌کنند. دلیل اول ترس از آتش جهنم، علت دوم روزه‌داری برای رسیدن به بهشت و دلیل سوم برای حب‌الله و شوق‌الله روزه می‌گیرند که این عبادت مرتبه بالاتری دارد و هم انسان را از آتش جهنم دور می‌دارد، هم بهشت را نصیب او می‌کند و هم مشمول رحمت و کرامت الهی می‌شود.

وی به قتل عام مسلمانان در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در غزه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیست با این جنایت، گور خود را کند. فلسطینی‌ها که سال‌ها با سنگ در مقابل تانک‌ها و تجهیزات دشمن ایستادگی کردند، اکنون سنگ‌های آن‌ها تبدیل به موشک شده و افول این رژیم جعلی نزدیک است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به حادثه تلخ کشتار دانش‌آموزان دختر در افغانستان تصریح کرد: مدرسه، پادگان نظامی نیست و تنها جرم کودکان این بود که مسلمان و اسم مدرسه آن‌ها سیدالشهدا بود. جهان عرب و فطرت‌های انسانی نباید در مقابل این جنایات سکوت کنند و حداقل اقدام آن‌ها باید اعتراض در مقابل این حرکات وحشیانه باشد.

وی به اهمیت مسئله انتخابات اشاره و بیان کرد: مردم ۴۲ سال است از انقلاب پاسداری کردند و اکنون با هجمه گسترده دشمن مواجه هستیم که هدفی جز ایجاد یاس و ناامیدی ندارد. مشکلات در کشور وجود دارد اما حضور در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به انتخاب افراد انقلابی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، دارای روحیه امید، جوان و باانگیزه برای تصدی امور تاکید کردند، یادآور شد: از نامزدهای انتخابات شورا درخواست می‌کنیم از وعده‌های پوچ و سیاه‌نمایی خودداری کنند و مردم نیز به جای وعده‌های توخالی، به برنامه‌های منطقی و قابل اجرا رای دهند.

وی با قدردانی از مدافعان سلامت، خیران، داوطلبان خدمت، مراکز نیکوکاری، مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیئت‌ امنای مساجد در موضوع کرونا و کمک‌های مومنانه، ابراز کرد: باید در جامعه از بحث‌های جناحی و منافع حزبی دوری کنیم و همه گوش به فرمان ولایت باشیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد خدمات و تاثیرگذاری نیروی قدس سپاه در منطقه غرب آسیا، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک فرد نبود، بلگه الگوی نسل‌ها و یک کتب است و صاحبان فکر و اندیشه باید این الگو را به جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان عيد فطر رژيم صهيونيستي نماز عيد فطر استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله

 

به گزارش تابناک به نقل از فلسطینی، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگانش تجهیزات تجسسی اشغالگران در پایگاه نظامی رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به روستای میس الجبل در جنوب لبنان، رزمندگانش محل استقرار توپخانه و نظامیان دشمن صهیونیستی در پایگاه نظامی الزاعوره در شمال فلسطین اشغالی را با شلیک ده ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند که منجر به آتش سوزی گسترده شد.

حزب الله تأکید کرد که این عملیات در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شرافتمند آن و در چارچوب پاسخ به جنایت هولناک دشمن صهیونیستی در روستای میس و شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان لبنانی صورت می گیرد.

از سوی دیگر، اصابت یک راکت شلیک شده از طرف لبنان به شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی، باعث به بار آوردن خسارت مالی به این شهرک شد.

مدیر این شهرک در این باره به رسانه های صهیونیست اعلام کرد که حمله راکتی مذکور باعث به بار آوردن خسارت زیاد و تخریب چند واحد مسکونی شهرک نشینان شده است.

هواپیماهای رژیم اشغالگر در واکنش به این عملیات مقاومت، اطراف روستای الطیبه در جنوب لبنان را بمباران کردند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • معترضان صهیونیست تظاهرات سکوت برگزار کردند
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید