Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:44:20 GMT

سه هزار دستگاه مولد خورشیدی تحویل عشایر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۳۰۶

سه هزار دستگاه مولد خورشیدی تحویل عشایر می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «مصطفی رجبی مشهدی » در یک پیام تصویری افزود: طرح تحویل ۲۰ هزار دستگاه مولد برق خورشیدی قابل حمل به ۲۰ هزار خانوار عشایر کوچنده در سال ۱۴۰۰ از روز سه‌شنبه هفته گذشته کلید خورد.

وی ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد تومان است.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: فاز نخست طرح با تحویل سه هزار دستگاه به سه هزار خانوار عشایر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان از روز گذشته آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رجبی مشهدی سهم عشایر از پرداخت هزینه طرح را ۱۰ درصد اعلام کرد و گفت: اجرای طرح تا تکمیل آن تداوم خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان امور عشایر ایران نیز در این خصوص گفت: تحویل ۲۰ هزار دستگاه پنل و مولد خورشیدی کوچک قابل حمل به عشایر برای تامین برق، یکی از اقدام‌های مهم حمایتی است که به نتیجه خواهد رسید.

 «شاهپور علایی مقدم» روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های ملی صنعت برق کشور با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۳۴۵ میلیارد تومانی با حضور «رضا اردکانیان» وزیر نیرو در محل مرکز پایش صنعت برق ایران افزود: تا قبل از سال ۹۹ حدود ۳۸هزار دستگاه مولد کوچک خورشیدی قابل حمل بین عشایر توزیع شده بود اما اکنون و در سال جدید توجه ویژه‌ای به این عشایر شده و قرار است ۲۰ هزار دستگاه تحویل شود.

برچسب‌ها انرژی برق سازمان امور عشایر ایران مصرف بهینه برق شرکت توانیر صفحات خورشیدی رضا اردکانیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق سازمان امور عشایر ایران مصرف بهینه برق انرژی برق سازمان امور عشایر ایران مصرف بهینه برق شرکت توانیر صفحات خورشیدی رضا اردکانیان اخبار کنکور هزار دستگاه ۲۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو