Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه معارف اسلامی اعلام کرد با توجه به حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و در جهت حفظ سلامت داوطلبان، آزمون ورودی اختصاصی کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه معارف اسلامی (ویژه طلاب) در تاریخ جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار نمی‌شود.

برگزاری آزمون مذکور به صورت حضوری به تاریخ جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت ورود به جلسه آزمون، روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۱، ۲ و ۳ تیر ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی از طریق سایت دانشگاه توزیع خواهد شد.

محل برگزاری آزمون در شهر قم است که نشانی دقیق آن در روز توزیع کارت، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

در صورت هرگونه تغییر در روند آزمون، به داوطلبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 5211231 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه معارف اسلامی آزمون کارشناسی ارشد ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آموزش پزشکی دانشگاه های ایران نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها آزمون کارشناسی ارشد آزمون جامع دکتری صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت آموزش مهارتی شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) از تاریخ سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از تاریخ مذکور حداکثر تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا" از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام نمایند.

برای دریافت دفترچه سوالات مورد نظر از اینجا دانلود کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)