Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: لازم است که مردم به طور جدی از ایجاد تجمع ها در ایام عید فطر پرهیز کرده و از فضای مجازی برای انجام دید و بازدید و تبریک عید استفاده کنند.

امید صبری پور صبح امروز پنج شنبه در حاشیه اقامه نماز عید فطر در گفت و گو با خبرنگار برنا ضمن تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: میزبانی میهمانان و حضور در تجمع ها از عوامل خطرساز در این روزهای کرونایی است و نباید تجربه تلخ تعطیلی های عید فطر که به دلیل همین تجمع ها و دورهمی ها اتفاق افتاد، تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دید و بازدیدهای عید فطر یکی از نگرانی های ستاد مقابله با کرونا شهرستان است به همین دلیل از شهروندان و روستاییان عزیز انتظار داریم با هدف پیشگیری از ابتلای به کرونا از برگزاری این مراسم بپرهیزند.

سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد: مردم برای جلوگیری از شعله ور شدن دوباره آتش کرونا، دید و بازدید و تجمع ها در سطح شهرستان شادگان را در ایام عید فطر تعطیل کنند.

صبری پور در پایان بیان کرد: شیوخ و سران عشایر در شهرستان شادگان با توجه به موقعیت و جایگاه اجتماعی که دارند، می‌توانند با دعوت از مردم و تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم تجمع در ایام تعطیل عید سعید فطر، با هدف کاهش انتشار بیماری کرونا همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عید فطر فرمانداری شادگان دید و بازدید برنا خوزستان کرونا ویروس عید فطر تجمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!