Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نماز عید فطر با شکوه خاصی و با حضور مردم مؤمن و انقلابی سلطانیه به امامت حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در خیابان گنبد سلطانیه اقامه شد.

امام جمعه سلطانیه در خطبه‌های نماز عید فطر با توصیه به تقوای الهی و با بیان اینکه هر روزی که انسان توفیق ترک گناه داشته باشد، روز عید است، گفت: عید فطر عید کسانی است که خداوند عبادات و روزه آنها را قبول و آنان را مورد رحمت و مغفرت خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسینی نسب به اهمیت و وجوب پرداخت زکات فطره اشاره کرد و با بیان اینکه تکمیل یک ماه روزه‌داری با پرداخت زکات فطره محقق می شود و هر کسی که روزه بگیرد ولی زکات فطره ندهد روزه اش مقبول واقع نمی شود، افزود: زکات فطره صدقه ای است که جان انسان و خانواده را بیمه می‌کند.

وی با بیان احکام زکات فطره و محل مصرف آن و با تاکید بر همکاری با کمیته امداد در جمع آوری زکات فطره افزود: اولویت اول مصرف زکات فطره، معیشت نیازمندان و محرومان است.

حسینی نسب به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و با بیان اینکه اصل انتخابات یک نعمت بزرگ برای کشور و مردم است و این فرصت در اختیار مردم است که بعد از چهار سال در رأی خود تجدید نظر  کنند، گفت: نظام اسلامی با برگزاری ۳۷ انتخابات ثابت کرده که انتخاب کننده مردم هستند و این مردم هستند که مسئولان را انتخابات می‌کنند چه خوب انتخاب کنند چه بد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دو قطبی رأی دادن و رأی ندادن در انتخابات پیش رو کاملا مشهود است، یعنی از یک طرف جریان ضد انقلاب با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها اعم از توطئه‌های خارجی و تحرکات نفاق داخلی، سعی در بی‌رونقی انتخابات و مایوس کردن مردم دارد و در مقابل جریان انقلابی با راهبردهای انقلابی و الهی و در راستای عمل به تکلیف شرعی خود سعی دارد این بار نیز مشارکت حداکثری در تاریخ انتخابات انقلاب اسلامی ثبت نماید، افزود: حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح و انقلابی، راهبرد جبهه انقلاب است.

وی با بیان اینکه باید بین گله‌مندی از عملکرد مسئولان و علاقه‌مندی به انقلاب، تفکیک قائل شد و نباید کم‌کاری ها و بی‌تدبیری‌ها و بی‌کفایتی‌ها به پای انقلاب اسلامی نوشته شود، افزود: رأی نمی‌دهم حرف دشمن و همصدایی با دشمنان انقلاب است. 

خطیب نماز عید فطر سلطانیه با تصریح به اینکه جبران انتخاب بد، انتخاب نکردن نیست بلکه دقت در انتخاب است و ما در زندگی خود صدها انتخاب بد و نادرست داشته و داریم مثلا اگر یک دانشجو یک ترم استادی انتخاب کند که خوب تدریس نکند، جبرانش در ترم دیگر دقت در انتخاب است نه انتخاب نکردن و یا کسی که از بازار کالایی می خرد ولی بی کیفیت می شود، اینگونه نیست که در طول زندگی دیگر آن جنس یا کالا را نخرد بلکه در خرید بعد دقت بیشتری می‌کند و در انتخاب مسئولان هم باید همینطور عمل کرد، تصریح کرد: انتخاب خوب، انتخابی است که دولتی مؤمن و با ایمان، انقلابی و مردمی، با کفایت و امیدوار و معتقد به جوانان و توانایی های داخلی تشکیل شود.

حسینی نسب در پایان خطبه‌ها با تشکر از حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی سلطانیه در نماز عید فطر گفت: از نیروهای نظامی و انتظامی اعم از سپاه همیشه در صحنه و بسیج مردمی، نیروی انتظامی مقتدر و راهور زحمت کش، شهرداری سلطانیه، شبکه بهداشت و درمان و ستاد نماز جمعه و جوانان که در اقامه نماز عید فطر همکاری کردند، قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/73002

منبع: فارس

کلیدواژه: حسینی نسب انتخاب خوب عملکرد مسئولان زکات فطره نماز عید فطر حسینی نسب زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«علی خزایی» از حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

* در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

این دوره انتخابات تفاوت‌های اساسی با سایر دوره‌ها داشت، در بین لیست‌های اصولگرایی، اقبال اغلب مردم کمتر به سوی لیست کامل بود و گزینشی افراد را انتخاب کردند و طبقه اصلاحات متوسط هم تمایل بسیار کمی به رأی دادن داشتند.

کلیت مجلس همانند دوره فعلی اصولگرا هستند، حدود ۵۰ نفر مستقل ،۴۰ نفر از لیست‌های مرتبط با کارگزاران، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان به مجلس راه یافتند.

بانوان بیش از ۱۰ نفر هستند و احتمال افزایش آن در میان‌دوره‌ای ای هست، در کل آرایش جدیدی در مجلس دوازدهم حکم فرما است و نگاه مردم به تغییر و تحول است، زیرا ۱۴۷ نماینده فعلی دیگر در مجلس آتی حضور ندارند، نکته جالب این دوره راهیابی نماینده دلیجان و محلات با بیش از پنج هزار رأی به بهارستان است.

* مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

مسائل مربوط به افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی سازی جهش تولید، حمایت از کشاورزی، توجه بیشتر به امور کارگران و فرهنگیان و ورزشکاران، تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی، توسعه معیشت، اشتغال، ازدواج، مسائل فرهنگی و هنر، و بهداشت و درمان از اولویت‌های ماست.‌

* اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

نظر به اولویت امور مردم، کمیسیون اقتصادی، علاقه خودم کمیسیون فرهنگی و یا آموزش است.‌

* مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

چالش‌های استان تهران بسیار زیاد هست، اهم آن بحث مسکن، حاشیه نشینی، آب، بهداشت و درمان، فرو نشست، حمل و نقل عمومی، امنیت، اشتغال، اتباع و موارد متعددی که در آینده مفصل به آن اشاره خواهم نمود.

کد خبر 6080399

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد