Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد انتخابات از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری خواست پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: مدارک داوطلبان در پایان آخرین روز ثبت نام تحویل شورای نگهبان می‌شود.

به گزارش ایمنا، جمال عرف پس از بازدید از مراحل مختلف ثبت نام داوطلبان، در جمع خبرنگاران با تبریک عید فطر اظهار کرد: روند ثبت نام به درستی انجام می‌شود و تا دیروز ۱۳۰ داوطلب اقدام به ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از ظرفیت مواد قانونی مانند مواد ۵۵ و ۵۹، ثبت نام را انجام می‌دهیم.

وی افزود: ماده ۳۵ قانون انتخابات تاکید دارد که ثبت نام کنندگان باید ویژگی‌هایی مانند رجل مذهبی سیاسی و مدیر و مدبر بودن را داشته باشند و اگر حائز این شرایط هستند ثبت نام کنند. داوطلبان همه مدارک را تحویل دهند تا ما در اختیار شورای نگهبان قرار دهیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: روند ثبت نام روند مناسبی است این روند را ادامه می‌دهیم.

عرف با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: به داوطلبان می‌گویم ما در شرایط کرونایی هستیم، وزیر کشور به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی است. توقع می‌رود در روزهای ثبت نام پروتکل‌ها را رعایت کنیم. اما دیروز شاهد بودیم یکی از داوطلبان این پروتکل‌ها را رعایت نکرده است که می‌خواهم به همه داوطلبان گوشزد کنم همه ما مسئولیت اجتماعی داریم که ایجاد تزاحم و تراکم نکنیم.

وی ادامه داد: اگر اینجا اعلام می‌کنند یک فرد با یک همراه بیاید اما اینکه داوطلبی در خیابان‌های اطراف تجمع کنند، همه ما مسئولان ستاد و رسانه‌ها این مسؤلیت اجتماعی را باید گوشزد کنیم. داوطلبان پروتکل‌های اعلام شده را مراعات کنند در غیر این صورت چه توقع داریم افرادی که اینجا هستند و ۴۰ کاربر که ۵۰ ساعت باید کار کنند، برایشان مشکل ایجاد نشود.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره هماهنگی با شورای نگهبان و چگونگی تحویل مدارک داوطلبان گفت: بر اساس قانون و هماهنگی با شورای نگهبان همین بازه زمانی ۵ روزه و هر روز ۱۰ ساعت کافی است و ضرورتی برای افزایش زمان نداریم‌

عرف درباره تحویل مدارک ثبت نام کنندگان بر اساس ابلاغیه اخیر شورای نگهبان گفت: ذیل ماده ۵۹ که در اطلاعیه ۱۴ هم اعلام کردیم این ظرفیت وجود دارد که همه مدارک داوطلبین در اختیار قرار بگیرد و مدارک داوطلبان در پایان آخرین روز ثبت نام به شورای نگهبان تحویل داده می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 493164

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری وزارت کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدارک داوطلبان شورای نگهبان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: لایحه دو فورویتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز