Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار همدان گفت: تقویت سلامت روانی و جسمی شهروندان محور توسعه فضاهای ورزشی در حوزه مدیریت شهری است که در سه سال اخیر اقدام‌های اساسی در این زمینه انجام شده است.

"عباس صوفی" روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نشاط و سلامت اجتماعی رویکرد اصلی مدیریت شهری در توسعه ورزش شهروندی است که اکنون در سطح گسترده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از سیاست‌های مهمی که از ابتدای این دوره از مدیرت شهری در برنامه قرار دادیم توجه به ورزش شهروندی با هدف توسعه فضاهای ورزشی به ویژه در محلات بود که در همه نقاط شهر همدان به خصوص مناطق کم برخوردار این برنامه‌ریزی را انجام دادیم.

صوفی خاطرنشان کرد: براین اساس توانستیم با تلاش مجموعه مدیریت شهری در سه سال گذشته بیش از ۳۰ زمین ورزشی و مسیرهای سلامت را مورد بهره برداری و یا در برنامه ساخت برای مردم همدان قرار دهیم.

شهردار همدان: با تلاش مجموعه مدیریت شهری در سه سال گذشته بیش از ۳۰ زمین ورزشی و مسیرهای سلامت را مورد بهره برداری و یا در برنامه ساخت برای مردم همدان قرار دهیم.

شهردار همدان با بیان اینکه اجرای طرح‌های مختلف مدیریت شهری در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان همدانی است، یادآور شد: توسعه ورزش در سطح محله‌ها حق شهروندان همدانی است و در سال‌های گذشته علاوه بر برگزاری المپیاد، نصب دستگاه‌های ورزشی و نیز ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی در مناطق مختلف را اجرایی کردیم.

وی با تاکید بر توسعه فضای فرهنگی، تفریحی و ورزشی در محلات مختلف شهر همدان، گفت: افزون بر افتتاح پارک‌های محله‌ای در سال‌های گذشته، احداث چندین پارک بزرگ و کوچک در سطح مناطق مختلف شهر همدان را آغاز کرده‌ایم و سیاست ما ایجاد فضایی برای ورزش‌های متنوع در این پارک‌ها است.

صوفی ایجاد فضاهای تفریحی را حق مردم شهر همدان دانست و گفت: ایجاد پارک‌ها علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز، در راستای فراهم کردن محیط شادی، نشاط و تفریح خانواده‌ها مورد توجه قرار دارد.

شهردار همدان با بیان اینکه تمامی طرح‌های اجرایی در راستای ارتقا سطح رفاهی، خدماتی، تفریحی و نشاط مردمی ایجاد شده است: اظهار داشت: هم اینک شهرداری همدان از گستره فعالیت و خدمات مردمی مواجه است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدیریت شهری شهردار همدان شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است

شهردار مشهد گفت: اعتبارات این شهر بومی است اما خدمات آن ملی و فرا ملی است، سه و نیم میلیون جمعیت ثابت و یک میلیون مهمان خارجی رسمی و غیر رسمی مستقر و سالی ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان، محمدرضا قلندرشریف عصر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از دست اندرکاران ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳ اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۳۰ پروژه در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری رسید که برخی از این پروژه‌ها مربوط به دوره‌های قبلی و بعضی نیز مربوط به همین دوره بود.

وی افزود: یکی از اقدامات بر زمین مانده پیشخوان زیارت است؛ با اجرای این طرح در هرجای مشهد زائر به حرم‌مطهر هدایت می‌شود.

شهردار مشهد گفت: امسال باید با نگاهی به سال گذشته خدمات را هدف‌دار برنامه‌ریزی کنیم و در جهت رفع نیاز اساسی شهر حرکت کنیم.

قلندر شریف خاطر نشان کرد: پروژه قطارشهری هر کیلومتر به نرخ فعلی سه هزار میلیارد تومان هزینه دارد و فاز یک خط سه قطارشهری به طول ۶ کیلومتر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبارات این شهر بومی است اما خدمات آن ملی و فراملی است، سه و نیم میلیون جمعیت ثابت و یک میلیون مهمان خارجی رسمی و غیر رسمی مستقر و سالی ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه‌ای است.

شهردار مشهد در پایان گفت: سال گذشته ۱۱۰ درصد بودجه نقدی این شهر محقق شد که با توجه به وضعیت موجود آمار بسیار خوبی بود.

کد خبر 751206

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • شهر و حیات مدنی