Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل بهزیستی مازندران از جمع آوری زکات فطره مردم استان در هزار و ۴۷۴ پایگاه ثابت و سیار بهزیستی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساری  به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ فرزاد گوهردهی اظهار داشت: کمک به محرومان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت‌های نیکوی مؤمنان است و سبب صعود انسان به مقامات معنوی و جلب رضایت خداوند متعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای طرح پویش همدلی اشاره کرد و افزود: اداره کل بهزیستی مازندران با همکاری و همراهی مردم استان، خیرین، موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی از ابتدای اجرای طرح تاکنون 27 هزار بسته حمایتی به ارزش بیش از 91 میلیارد ریال تهیه و در بین جامعه هدف این اداره کل، توزیع کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه امروز پنج هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش حدود 350 هزار تومان تهیه شده و در سراسر استان توزیع می‌شود، ادامه داد:  امیدواریم در این ماه پر خیر و برکت و در آستانه عید سعید فطر این کمک‌ها بتواند گوشه ای از نیازهای مردم و جامعه هدف بهزیستی را رفع کند.

جزئیات چگونگی پرداخت زکات فطره به دانش‌آموزان استثنایی اعلام شدمبلغ زکات فطره توسط آیت الله طباطبایی نژاد اعلام شد1600پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در سراسر استان زنجان مستقر می‌شود

گوهردهی به دریافت زکات فطریه اشاره کرد و گفت : بهزیستی مازندران در راستای اهداف محرومیت زدایی و حمایتی خود، همراه با دیگر نهادها و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی آماده جمع‌آوری زکات فطریه هم استانی‌های گرامی برای حمایت از گروه‌های هدف است.

وی با بیان اینکه مبالغ جمع آوری شده زکات فطریه و نذورات در کوتاه ترین زمان ممکن در بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود ، افزود : با توجه به بحران همه‌گیری کرونا برنامه‌ریزی بهزیستی استان در زمینه جذب زکات فطره به صورت الکترونیکی است و تدابیری اندیشیده شده تا امکان دریافت الکترونیک وجوه فطریه وجود داشته باشد که مردم استان بتوانند وجوه خود را از این طریق نیز واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران از استقرار 1474 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در مناطق شهری و روستایی سراسر استان خبر داد و خاطر نشان کرد : به همین منظور مردم مومن و خیر استان می‌توانند زکات خود را علاوه بر روش‌ حضوری از طریق شماره کارت مجازی 6367957086310104  نزد بانک مرکزی به نام هدایای خاص سازمان بهزیستی، شماره گیری *733*4*1400001#  و یا از طریق شماره حساب 4153034541543068 واریز کنند.

گوهردهی با بیان اینکه مراکز بهزیستی سطح استان در روز عید و روزهای بعد از آن، آماده دریافت مبالغ فطریه، هدایای نقدی و غیرنقدی هستند، افزود: پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه توسط ادارات بهزیستی سراسر استان و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی مازندران ملزم به استفاده از لوگوی واحد هستند.

انتهای پیام/‌681/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهزیستی مازندران جمع آوری زکات سراسر استان زکات فطریه زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در سال گذشته با مشارکت بیش از ۵ هزار نفر در قالب بیش از ۵۰ گروه متشکل از سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های خودجوش مردمی، در طرح ملی مسیر سبز- ایران پاک در استان مقدار ۹۱۲ هکتار از اراضی استان و به مقدار حدود ۶۱۳ تن زباله جمع آوری و به محل دفن بهداشتی و مجاز منتقل شد.

مهدی اله پور افزود: برای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و کاستن از آسیب‌هایی که به آن وارد می‌شود، پرداختن به مشارکت در حوزه محیط زیست بسیار مهم و حیاتی است و مشارکت آگاهانه مردم می‌تواند، از هزینه‌های هنگفتی که بر محیط پیرامونی ما که همان محیط زیست است وارد می‌شود، جلوگیری نماید.

وی گفت: در همین راستا این پویش با اجرای ۱۴ محور کاری در استان پیگیری و اجرا شد  که استقرار مخازن جمع‌آوری پسماند در مناطق تفرجگاهی، توزیع پلاستیک‌های زیست تخریب پذیر پسماند میان گردشگران، پاکسازی مناطق تحت مدیریت با حضور مسوولان ادارات و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های زیست محیطی، پاکسازی زیست محیطی محوطه‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان‌ها و پاکسازی ورودی و حریم‌های راه‌های مواصلاتی با همکاری مردم و سایر دستگاه‌های متولی از محور‌های این پویش به شمار می‌رود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: نصب پارچه نوشته آموزشی و بروشور اطلاع رسانی در جهت فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی گردشگران با محور حفاظت از محیط زیست و طرح جمع‌آوری سبزه هفت سین و رهاسازی ماهی‌های قرمز در استخر پارک‌های شهری از دیگر اقدامات در قالب پویش مزبور است.

دیگر خبرها

  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها