Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@07:44:32 GMT

پیام مونسان به مناسبت فرا رسیدن عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۸۸۹

پیام مونسان به مناسبت فرا رسیدن عید فطر

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمانان تبریک گفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از میراث‌آریا در پیام علی‌اصغر مونسان آمده است: " گذشت ماه خدا و رسید عید صیام، به هر دو باد درود و به هر دو باد سلام. مسافران ماه ضیافت الهی، با ره‌توشه‌ای ارزشمند از این گنجینه نهفته در هر سال، به مقصد رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آنانی که این مسیر سراسر رحمت و برکت را صبورانه طی کردند، وداع با رمضان هرچند دشوار، اما سلام به عید جان‌ها حلاوتی دیگر دارد. عید پایان ماه صیام که فرا می‌رسد زیباترین جلوه‌های نشاط معنوی جهان اسلام را فرا می‌گیرد و شورانگیزترین تصویر همدلی و اتحاد میان مسلمانان برای صیانت از وحدانیت خلق می‌شود.

عید رمضان را در حالی به شادمانی می‌نشینیم که برای دومین سال متوالی، مشکلات ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا را بردبارانه تحمل کرده‌ایم. با این امید و آرزو که در سایه طاعات و دعاهایمان و در ظل عنایات پروردگار متعال شاهد پایان عاجل این بیماری باشیم، عید سعید فطر، روز میوه‌چینی از گلستان استجابت را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، رؤسای قوا و دولتمردان خدوم، ملت بزرگوار ایران و مسلمانان سراسر جهان تبریک و تهنیت می‌گویم. "

کد خبر 493169

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عید سعید فطر علی اصغر مونسان عید فطر عید فطر 1400 عید فطر مبارک تبریک عید فطر وزير ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ متن پیام حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جایگاه معلم در باور و ارزشهای ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی است.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

اینجانب به عنوان نماینده دولت مردمی در مهاباد، در سال مزین به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمان و تلاشگران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی در شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت گفته، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارم.

حسن عباسی

فرماندار ویژه مهاباد

دیگر خبرها

  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان