Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@17:05:04 GMT

کریم انصاری فرد: سال خوبی در آ اک آتن نداشتم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۸۹۰

مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ.اک یونان از عملکرد این تیم و خودش در فصل جاری انتقاد کرد و گفت از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم.

تیم فوتبال آ اک آتن در هفته سی و پنجم لیگ یونان شب گذشته به مصاف تیم آستراس رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد. کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم آ. اک در این مسابقه برای تیمش گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری فرد در پایان این مسابقه از عملکرد شخصی و تیمی آ. اک ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش طرفداری، مهاجم ایرانی گفت:

بازی سختی بود که توانستیم یک گل بزنیم. می‌توانستیم بازهم گلزنی کنیم اما خوش شانس نبودیم. آستراس تیم خوبی است و توانست یک گل بزند. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود.

انصاری فرد درباره عملکرد کلی آ. اک در این فصل گفت:

کار من به عنوان مهاجم، گلزنی است. وقتی گل نزنم تلاش می‌کنم تا به تیم به بهترین نحو کمک کنم. حقیقت این است که سال دردناکی برای همه ما بود. به اهدافمان نرسیدیم. تلاش کردیم اما موفق نبودیم. از هواداران خود عذرخواهی می‌کنم. آنها منتظر چیزهای بیشتری بودند.

وی تاکید کرد:

من هم امسال خوب عمل نکردم. با هم کار خواهیم کرد تا در فصل آینده پیشرفت کنیم. امسال بسیار سخت و پیچیده بود. احساس می‌کنم ۱۰ فصل را در یک فصل فشرده کرده بودند.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ. اک درباره دلیل ناکامی این تیم هم گفت:

من شخصی نیستم که بتوانم اتفاقات رخ داده را آنالیز کنم. زمان‌های خوب و بدی داشتیم. نمی‌توانم بگویم چه چیزی اشتباه بود. مدیران خیلی خوبی داریم که اتفاقات را آنالیز خواهند کرد و برنامه ریزی را انجام می‌دهند. آ. اک یک تیم عالی است و باید فصل آینده بهتر کار کنیم.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهاجم ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • قصه عبرت آموز یک دزد!