Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:15:07 GMT

دمای برازجان به ۴۲ درجه رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۸۹۵

دمای برازجان به ۴۲ درجه رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در ساعاتی از بعدازظهر تا حدودی بر سرعت وزش باد در استان و بر روی دریا افزوده خواهد شد، اما در سایر اوقات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی سالاری افزود: در این مدت، غبار محلی و در بعداز ظهر وزش باد و صبحگاه در برخی نقاط مه رقیق، از پدیده‌های غالب در  استان خواهد بود. افزون بر این، دمای هوا در چند روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

او ادامه داد: تا فردا جهت وزش باد در استان متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود. 

این کارشناس هواشناسی، ارتفاع موج را هم ۳۰ تا ۹۰ و در ساعاتی از بعدازظهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید

هوا در بوشهر گرم‌تر می‌شود وضعیت جوی و دریایی بوشهر تا هفته آینده آرام است

سالاری همچنین گفت: در شبانه روز گذشته برازجان با ۴۲، اهرم ۴۱ و خورموج ۴۰ درجه سلسیوس گرم‌‎ترین شهرهای استان بوده‌اند در حالی که این سه شهر سه‌شنبه دمای ۳۹ درجه را ثبت کرده بودند.

او بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۱ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۳۱، جزر دوم ۱۷:۰۷ و مد دوم ساعت ۲۲:۵۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضع هوا آب وهوا وضع آب و هوا پیش بینی وضع هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی گفت: آزمون  سراسری در روزهای  ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان  ، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهرگانی  افزود: در روز نخست ۲۵ هزارو ۷۰۰ داوطلب در  رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت .

 کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز با حضور ۲ هزارو ۵۰۰  داوطلب برگزار می‌شود.

 

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟