Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:37:49 GMT

کهگیلویه و بویراحمد در مرحله خوف و رجا کرونایی است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۳۸۹۹

کهگیلویه و بویراحمد در مرحله خوف و رجا کرونایی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان در مرحله خوف و رجا کرونا است و به روند کاهشی که خیلی چشمگیر نیست نباید دل بست.

حسین کلانتری در نشست استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با تبریک عید سعید فطر افزود: استان در مرحله خوف و رجا کرونا است و به روند کاهشی که خیلی چشمگیر نیست نباید دل بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با تدبیری که ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا داشته اند تاکید بر این بوده تا گروه های شغلی ۲ فعال شوند تا گشایشی صورت گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این شرایط نباید غافل شد و با ساده انگاری و عادی انگاری دوباره این وضعیت خطری و شکننده به حالت قبلی برگردد.
کلانتری اظهار کزد: تلاش کنیم تا شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی و  زرد به سمت شرایط بهتری برگردند تا محدودیت ها کاهش یابد و شرایط برای فعالیت دیگر گروه ها مهیا شود.
وی تاکید کرد: چنانچه واحدی به شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی به خوبی عمل نکند قطعا برای مدت سه هفته تعطیل خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روند نزولی شیب کرونا کند و بستری بیش از ۴۰۰ بیمار کرونایی در استان یعنی شرایط شکننده است.
کلانتری با بیان اینکه خواسته و مطلوب ما رسیدن به شرایط میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی به بالای ۹۰ درصد است، عنوان کرد: هم اکنون میانگین رعایت پروتکل ها در استان ۸۴ درصد است. 
وی به منع ترددها بین استانی و شهرستانی با میزان جرائم مختلف با توجه به رنگ بندی ها اشاره کرد و گفت: باید دقت شود تا به شرایط نامناسب وضعیت نامطلوب برنگردیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا درخواست کرده ایم تا در استان تا بعد از انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال هرگونه ورود به استان ممنوع اعلام شود.
کلانتری تصریح کرد: به خاطر تعطیلات عید سعید فطر از امروز ترددهای بین استانی و شهرستانی ممنوع اعلام شده است و مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در این استان همزمان با سراسر کشور نیز اعمال می شود.
وی بیان کرد: محدودیت ترددها شامل همه رنگ بندی ها می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در استان برای برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرها تاکید کرد.
کلانتری با تاکید بر اینکه خط قرمز ما رعایت شیوه نامه های بهداشتی است، بیان کرد: اگر قرار است فعالیتی قانونی و طبق مجوز ستاد ملی کرونا ادامه یابد، باید پایبند به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشد.
وی به کنترل و نظارت بیشتر بر هرگونه مراسمات در استان تاکید کرد و ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی به جد پایبند به اجرای کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی باشند و در این خصوص پیش قدم باشند.
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم استان تقدیر کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی عید سعید فطر استاندار کهگیلویه و بویراحمد کروناویروس كهگيلويه و بويراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروتکل ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه از برگزاری اجلاس شهدای کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، ظهر امروز _یکشنبهنهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با سخنرانی محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور ساعت ۲۰:۰۰ روز دوشنبه، دهم اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۵ برگزار شد و دومین کنگره نیز از روز ششم اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاس بزرگداشت شهدا در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و اولین اجلاس روز ششم اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و حضور گسترده مردم در شهر گچساران برگزار شد.

سیدعلی‌اصغر پوربهشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری که به مناسبت اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد، اظهار کرد: از همراهی و همکاری خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای کهگیلویه در پوشش برنامه‌های اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان و انعکاس اخبار این اجلاسیه قدردانی می‌کنم و از روحیه بسیجی خبرنگاران جز این انتظاری نیست.

وی افزود: ستاد اجرایی اجلاس شهرستان و شورای سیاست‌گذاری کنگره و اجلاس شهدا با تشکیل ۱۷ کمیته مختلف، مأموریت خود را آغاز کرد.

پوربهشت با بیان اینکه از زمان آغاز ستاد اجرایی اجلاس تاکنون بیش از پنج هزار برنامه در سطح شهرستان اجرا شده‌است، تصریح کرد: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انتقال آن‌ها به نسل جدید است.

وی خاطرنشان کرد: از ۴۱۲ شهید والامقام شهرستان در حال حاضر تنها والدین کمتر از ۵۰ شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاس مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه‌به‌سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

رئیس ستاد اجرایی اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه گفت: با همکاری و مشارکت شهرستان‌های چهارگانه تاکنون تعداد ۳۸۱ برنامه و یادواره شهدا در قالب‌های گوناگون برگزار شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده تاکنون در سطح شهرستان افزود: سرکشی و تجلیل از همه خانواده شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان، تجلیل از ۵۵۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، کاشت دو هزار نهال در عرصه‌های منابع طبیعی و معابر به نیابت از شهدا و توزیع تعداد ۲۲۰ فقره جهیزیه هر کدام به نام یک شهید والامقام از جمله برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان هستند.

کد خبر 748754

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد