Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در شصت و هفتمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور با شعار تدبیر و امید برای جهش تولید که از طریق ویدیو کنفرانس برگزارشد،‌گفت: خرمشهر، آبادان و شلمچه در منطقه بسیار مهم استراتژیک قرار دارد و انشاءالله با توافقی که با دولت عراق برای اتصال شلمچه به بصره شده، بتوانیم شاهد تحول بنیادین در این منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این تحول بسیار بزرگی خواهد بود و راه‌آهن ایران به عراق و سوریه و در واقع ایران به مدیترانه متصل خواهد شد که بسیار حائز اهمیت است.

رییس جمهوری افزود: اتصال ریلی شلمچه به بصره از طرح‌های مهمی است که دولت در ماه‌های آخر به طور مداوم از لحاظ سیاسی و عملیاتی آن را دنبال می‌کند و این طرح در سال‌های آینده به اتمام می‌رسد.

 وی با بیان اینکه همه کارهای مقدماتی این طرح انجام گرفته،ابراز امیدواری کرد این طرح موجب تحرک بسیار بیشتر استان خوزستان و منطقه آزاد اروند شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ تحریم افتتاح طرح روحانی حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ تحریم افتتاح طرح انتخابات ۱۴۰۰ تحریم افتتاح طرح روحانی حسن روحانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق، آغاز تحول در منطقه

آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) در سپاه صاحب الامر استان قزوین با تسلیت سالروز شهادت آن امام همام گفت: عصر جدیدی در منطقه آغاز شده که بازیگران اصلی آن پیروان پیامبراعظم صلوات الله علیه و امامان معصوم هستند. 

 آیت الله خاتمی افزود: در همین راستا عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح کشور علیه رژیم غاصب اسرائیل آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی ونظامی است.

وی همچنین در مراسم دیگری در مسجد شیخ الاسلام قزوین با تبیین شخصیت، فضایل و مناقب امام ششم شیعیان جهان گفت: بیش از چهار هزار نفر در مکتب امام صادق (ع) درس خواندند به طوریکه آن حضرت نقش مهم و تعیین کننده در تربیت شاگردان فرزانه و برجسته و همچنین تبیین معارف اسلام و گسترش علوم ایفا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه