Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه العرب تحلیلی از عملکرد بازیکنان یک فصل اخیر تیم های این کشور منتشرکرد.

در شرایطی که فصل اخیر فوتبال باشگاهی در قطربه پایان رسیده ، در بخشی از گزارش انتشاریافته، عملکرد لژیونرها نیز مورد توجه و بررسی قرارگرفت.

در ارتباط با تیم الریان که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نتوانست نتیجه خوبی بگیرد، العرب نوشت:

مدیریت الریان باید در مورد بازیکنانش تجدید نظرکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز یاسین براهیمی الجزایری، نفرات تیم در شرایط خوبی نیستند. سطح کیفی آنها با آنچه مورد نظر بوده، مطابقت ندارد. حالا شکی وجود ندارد که الریان به بازیکنان با کیفیت بهتری نسبت به فرانک کاتم، یوهان پلی و همچنین شجاع خلیل زاده احتیاج دارد.

این نشریه در ارتباط با الدحیل که چند بازیکن خارجی داشت و برای مدت محدودی نیز از علی کریمی استفاده کرد، نیز عنوان کرد عملکرد اولونگا و ادمیلسون به همراه دودو خوب بوده اما در ارتباط بازیکنی مثل علی کریمی علامت سئوال وجود دارد.

گزارشگر این نشریه در مورد الاهلی که امید ابراهیمی یکی از نفراتش بود، عنوان کرد که به غیر از دو بازیکن آفریقایی یعنی نبیل الزهر و ممد دیامی، بازیکنانی بهتر باید به آن بیایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که استقلالی‌ها بابت پیروزی لحظات پایانی‌شان مقابل ذوب‌آهن غرق در شادی بودند، امید حامدی‌فر بار دیگر حاشیه‌ساز شد و به کانون اخبار برگشت. هافبک میانی خبرساز آبی‌ها، پس از پایان مسابقه به سمت مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف رفت و او را هل داد؛ اتفاقی که گفته می‌شود ریشه در برخی کشمکش‌های قدیمی از بازی رفت داشته است.

بخش جالب‌تر ماجرا اما جایی بود که حامدی‌فر در میکسدزون مدعی شد این اتفاقات در فوتبال طبیعی است! بله خب؛ برای بازیکنی که وسط دربی آنطور روی پای بازیکن حریف تکل می‌زند و با خوش‌شانسی اخراج نمی‌شود، برای بازیکنی که سر تمرین بی‌محابا روی بازیکن خودی می‌رود و نه‌تنها فوتبال، بلکه بینایی او را به خطر می‌اندازد، هل دادن یار حریف که اصلا چیزی نیست. دست شما درد نکند امید جان!

کد خبر 850275 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کند
  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • اما چشمات ؛ حجت اشرف زاده
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • ارتباط بیماری‌های دهان و دندان با افت عملکرد قلب، مغز و بروز برخی سرطان‌ها
  • پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب / ارتباط بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها