Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اعمال محدودیت‌های گوناگون در مناطق مختلف هند، این کشور همچنان با میزان بالای مبتلایان و تلفات کرونایی روبرو است.

خبرگزاری میزان - بر خلاف برخی کشور‌ها که به دلیل کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا محدودیت‌ها را کاهش داده اند، بسیاری از کشور‌ها محدودیت‌های شدیدتری را در نظر گرفته اند.


گرسنگی هزاران کامبوچی در پی قرنطینه
به دلیل اعمال قرنطینه‌های شدید ناشی از افزایش شدید مبتلایان در کامبوج، ده‌ها هزار نفر از مردم این کشور به گرسنگی دچار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت واکنش و انتقاد نهاد‌های حقوق بشری را در پی داشته است.

 

اولین موارد ابتلای به کرونای هندی در روسیه
روزنامه «کومرسانت» امروز با استناد به مقامات منطقه اولیانووسک روسیه گزارش داد که این کشور اولین موارد ابتلا به نوع ویروس کرونایی که اولین بار در هند شناسایی شده بود، را ثبت کرده است.

 

نگرانی از کرونای هندی در انگلیس
در حالی که تعداد مبتلایان و تلفات ناشی از ویروس کرونا در هفته‌های اخیر انگلیس روند کاهشی را پیموده، اما مقامات بهداشتی این کشور در رابطه با نوع جهش یافته این ویروس که برای اولین بار در هند دیده شده، ابراز نگرانی کردند.

بیشتر بخوانید: آمار جهانی مبتلایان و قربانیان کرونا تا ۲۳ اردیبهشت آمار جهانی مبتلایان و قربانیان کرونا تا ۲۲ اردیبهشت

آمار مبتلایان و تلفات در هند
بر اساس آخرین آمار‌های منتشر شده از سوی وزارت بهداشت هند، این کشور در شبانه روز گذشته ۳۶۲ هزار و ۷۲۷ مورد ابتلا و ۴ هزار و ۱۲۰ جانباخته را به ثبت رسانده است.

 

کاهش احتمالی محدودیت‌ها در هلند
در حالی که آمار‌ها حاکی از کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هلند است، این کشور اعلام کرده که احتمالا از هفته آینده برخی از محدودیت‌های کرونایی را لغو خواهد کرد.

 

درخواست فایزر از دولت انگلیس
تلگراف گزارش داده است که شرکت فایزر از تنظیم کننده مقررات پزشکی انگلیس خواسته تا اجازه استفاده از واکسن کووید-۱۹ خود را برای کودکان ۱۲ تا ۱۵ ساله در انگلیس صادر کند.

 

درخواست معلمان از دولت آرژانتین
معلمان در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین در پی افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا از زمان بازگشت دانش آموزان به مدارس، از دولت این کشور خواسته اند تا شیوه آموزش را دوباره به حالت مجازی بازگردانند.


انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا ویروس کرونا موارد ابتلا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

اختتامیه دومین دوره آموزشی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و معلمان اداره کل اموزش و پرورش و مدارس استعداد‌های درخشان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد.

در این دوره مربیان پرورشی از سراسر کشور به مدت سه روز با سر فصل‌های مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مدارس، طراحی برنامه‌های اردویی دانش آموزان، مدل تربیتی سمپاد و مشاوره آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این دورا با اشاره به نقش و جایگاه مهم امور تربیتی در مدرسه تصریح کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه نقش تربیتی دارند و اداره این فرایند تربیتی در مدرسه به عنوان تنظیم گر فعالیت‌های پرورشی برعهده مدیر آموزشگاه است.

وی گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر هزار شهید دانش آموز و ۱۰۰ شهید فرهنگی قم، پیروزی‌های اخیر جبهه‌ی مقاومت و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت برشمرد و به معلمان یادآور شد که دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند که برای تعالی و پیشرفت کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رحیمی توانمند سازی معلمان در هدایت، آموزش و تربیت صحیح دانش اموزان به طور خاص دانش اموزان استعداد‌های درخشان را لازم برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان گام بسیار مهمی در به روز رسانی روش‌های آموزشی و تربیت نسل جدید برای پیشرفت کشور است.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان در آزمون ضمن خدمت دوره آموزش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن