Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس حوزه علمیه اهواز ‌با بیان اینکه نباید مردم را از حضور در پای صندوق رای ناامید کرد، گفت:‌ همه باید براساس تکلیف ‌شرکت کنیم . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز عید فطر اهواز اظهار داشت: مسئله انتخابات یکی از مسائل مهم و تاثیرگزار در کشور است و همه بایدبراساس تکلیف دینی در انتخابات شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نباید مردم را از حضور در پای صندوق رای ناامید کرد و این ناامید کردن و تزریق یاس یکی از گناهان نابخشودنی است.

رئیس حوزه علمیه اهواز بیان داشت: انتخاب اصلح با مشارکت بالا به نفع کشور است و ان‌شاالله رئیس جمهوری که انتخاب می شود بتواند در وهله اول مسئله گرانی را در کشور حل کند. یکی از نگرانی اصلی مردم از بابت گرانی است.

آیت‌الله جزایری اظهار داشت: مسئله انتخابات شورای شهر و روستا نیز حائز اهمیت است و باید در این صحنه نیز مردم آگاهانه حضور پیدا کرده و زمینه حضور افراد اصلح در مدیریت شهری را فراهم کنند.

نماز عید سعید فطر در سراسر استان گلستان اقامه شد + تصاویرنماز عید سعید فطر در 26 پایگاه خراسان جنوبی اقامه شد+ تصاویربرپایی نماز عید سعید فطر در شهرستان‌های استان تهران به روایت تصویراقامه نماز عید فطر در یاسوج به روایت تصویر

وی به مسئله مقاومت مردم فلسطین مقابل رژیم غاصب صهیونیستی اشاره و گفت: اکنون مقاومت مردم مظلوم فلسطین به ثمر نشسته و ادعای شکست ناپذیری رژیم غاصب باطل شده و می‌بینیم موشک‌های مردم مقاوم چگونه رژیم صهیونیستی را خوار کرده است.

رئیس حوزه علمیه اهواز اظهار داشت: یکی دیگر از جنایات آمریکا در منطقه، در کشتن دانش آموزان افغانی است و امریکا با این کشتار دنبال ماندن در افغانستان است.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید فطر نماز عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است

موسوی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه  ضمن بیان اینکه آینده جامعه در مدارس است، گفت: هرچه میزان پرسش‌گری و مطالبه‌گری و سلامت دانش آموزان بیشتر باشد آینده بهتری برای فردای این سرزمین رقم می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در دوازده عنوان مهم چیده شده است، افزود: بیشتر برنامه‌ها بر مدرسه محوری با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ معلم تقدیر معنوی می‌شوند، ابراز داشت: حضور در ۲۰۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و ۴۴ مهد کودک مجموعاً ۲۵۰ واحد آموزشی از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم است.

موسوی ضمن بیان اینکه ۱۰ تیم به مدت ۱۹ روز در مدارس برای تقدیر معلمان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: زنگ سپاس معلم فردا در همه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با همت سپاه و بسیج فرهنگیان ۲۵۰ معلم جهادی به عنوان نمونه تقدیر خواهند شد، افزود: ۴۵۰ معلم نیز به صورت ویژه در سالن البرز شرقی تقدیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد