Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز عید فطر که در مسجد جامع ملایر اقامه شد، اظهار داشت: سرنوشت کشور به دست خودمان است و باید برای رقم زدن بهترین سرنوشت برای کشور در انتخابات ۲۸ خرداد حضوری پرشور داشته باشیم.

وی تاکید کرد: دشمن از هم اکنون با تبلیغ در فضای مجازی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و تنها راه بی‌اثر کردن نقشه‌های شوم دشمنان مشارکت حداکثری در انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر با بیان اینکه دشمنان مشکلات اقتصادی را دست‌آویزی برای ناامیدی مردم و کمرنگ کردن حضور آنان در انتخابات قرار داده‌اند، افزود: اگر می‌خواهیم مشکلات رفع شود، باید در انتخابات پیش‌رو شرکت کنیم و مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم.

حجت الاسلام برقراری با تبریک عید سغید فطر و عید بندگی ادامه داد: در عید سعید فطر درهای رحمت الهی بر روی همه بندگان باز می‌شود.

امام جمعه ملایر همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه بیان کرد: اقدامات صهیونیست‌ها هیچ توجیهی ندارد و نشان از خوی وحشی‌گری آنان دارد.

حجت الاسلام برقراری گفت: این اقدامات نشان از زوال و نابودی رژیم صهیونیستی است و هیچ جایی در حقوق بشر ندارد.

حجت الاسلام برقراری همچنین با محکوم کردن حمله تروریستی به مدرسه دخترانه در افغانستان افزود: دشمنان همواره به دنبال خاموش کردن نور قرآن و اسلام هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ عید سعید فطر همدان مشارکت انتخاباتی ملایر امام جمعه همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ عید سعید فطر همدان انتخابات ۱۴۰۰ عید سعید فطر همدان مشارکت انتخاباتی ملایر امام جمعه همدان اخبار کنکور حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد