Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@00:15:24 GMT

هیتسفلد:تصمیم فلیک برای رفتن عاقلانه بود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۰۴۲

هیتسفلد:تصمیم فلیک برای رفتن عاقلانه بود

به گزارش خبرگزاری فارس، هانس دیتر فلیک که در پایان فصل جاری جای خود را به یولیان ناگلس مان در بایرن مونیخ می دهد، حدود یک سال و نیم سرمربی باواریایی ها بود.

اما در همین مدت کوتاه، تحولی شگرف ایجادکرد و سرخپوشان را به ۷ مقام قهرمانی رساند.

او سبک جدیدی از فوتبال هجومی را ارائه کرد و در همین مدت کم، محبوب بسیاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فلیک که به خاطر اختلافاتش با حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، ترجیح داد بایرن را ترک کند، اکنون در فاصله کم تا توافق با فدراسیون فوتبال آلمان برای پذیرش پست سرمربیگری تیم ملی این کشور قراردارد.

اوتمار هیتسفلد، مربی معروف و موفق تاریخ فوتبال ژرمن ها و بایرن، معتقد است فلیک تصمیم منطقی گرفت.

مربی سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ بایرن در گفت وگو با روزنامه آبندسایتونگ اظهارداشت:هانزی فلیک تصمیم عاقلانه گرفت. بعد از کسب ۶ مقام قهرمانی در یک فصل، هیچ مربی قادر نیست این تعداد موفقیت در یک سال را دوباره تکرار کند.

به باور هیتسفلد، حضور فلیک در تیم ملی آلمان می تواند منشا تحولات تازه ای در دوران بعد از یواخیم لو، سرمربی کنونی مانشافت باشد.

وی افزود:در تیم ملی آلمان که قراراست پذیرای او باشد، فرصت خوبی برای فلیک وجوددارد تا کار مورد علاقه اش را انجام دهد. من کاملا او را درک می کنم.

انتهای پیام/ش

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلمان بایرن مونیخ فوتبال اسطوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا پس از ترک بارسلونا راهی فوتبال آلمان شد تا هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد و توانست قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را با این تیم تجربه کند و پس از آن راهی منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس شد.

دوران حضور او در بایرن هنوز برایش خاطره‌انگیز است و شرایط فعلی بایرن مونیخ باعث شد که اسکای اسپورت در گفتگویی که با این مربی اسپانیایی داشت درباره تلاش مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی بعدی‌اش از او سوال کند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از این که بایرن هنوز نتوانسته مربی جدید پیدا کند غافلگیر شده است یا خیر گفت:« این اتفاق بالاخره رخ می‌دهد، دیر یا زود. آنها مربی درست را انتخاب خواهد کرد، بسته به این که چطور می‌خواهند بازی کنند، بازیکنانی که دارند و همه این مسائل.

گاهی این کار سخت‌تر است اما آنها مربی مدنظرشان را پیدا خواهند کرد. بایرن همیشه منابع خوبی دارد، افرادی که در هیئت مدیره هستند بسیار باهوش هستند و گزینه درست را انتخاب خواهند کرد. این آرزویی است که برای آنها دارم چون هنوز عاشق این باشگاه هستم. در این شهر حس خیلی خوبی داشتم و دوستان واقعا خوبی در آنجا دارم.»

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی