Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی مطهری نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور پس از ثبت نام اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و به نظر من میزان مشارکت مردم در این انتخابات پیام بسیار مهمی برای دنیا دارد. 

وی افزود: انتخابات و میزان مشارکت، پیام رسایی برای کشورهای همسایه و همچنین چین و روسیه دارد و احیای برجام و بهبود وضع معیشت موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مطهری افزود: ممکن است به همه مشکلات خود نرسیم اما با انتخابات می توان به ۷۰ تا ۸۰ درصد خواسته های خود برسیم بنابراین مشارکت فعالی از سوی مردم خواهیم داشت و مردم هر وقت احساس کنند انقلاب نیازمند کمک به حضور آنها است وارد می شوند. 

وی ادامه داد: بنده به صورت مستقل وارد رقابت های انتخاباتی شدم و ساز و کار نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان توجهی به ما نداشتند و باید ۱۰ حزب اصلاح طلب کاندیدا را معرفی می کردند بنابراین بنده هم خودم هیچ اقدامی نکردم. اینکه در آینده و در آستانه انتخابات چگونه شود بستگی به کاندیدا دارد.آمدیم رقابت کنیم و تا آخر هم خواهیم بود. 

وی در پاسخ به این پرسش که اگر رد صلاحیت شوید چه می کنید، گفت: امیدوارم این اتفاق نیافتد و شورای نگهبان در رویه خود تغییر دهد و اظهار نظر را دلیلی بر التزام عملی به نظام تلقی نکند. اگر کسی نظری مخالف نظر رهبری داشته باشد دلیلی بر التزام عملی به نظام نیست و رهبری گفتند که ممکن است کسی نظری مخالف من داشته باشد. اگر مبنا قانون و رهبری است طبق آن عمل شود و کاسه داغ تر از آش نشوند. 

مطهری گفت: اگر رد صلاحیت شوم هم باید تابع قانون باشیم چون دیگر کاری از دست ما بر نمی آید. 

ادامه دارد..

منبع: فارس

کلیدواژه: علی مطهری ستاد انتخابات کشور ثبت نام مطهری در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی پایین است؟

مدیرکل تعاون استان مرکزی گفت: یکی از علل پایین بودن نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی، خارج شدن کارگران از محیط‌های کاری و سخت و زیان‌آور بودن مشاغل است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، جمشید امیدی ظهر امروز در جشنواره امتنان استان مرکزی(تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه) اظهار داشت: فراخوان برگزاری جشنواره امتنان استان مرکزی از 10 مهرماه سال گذشته آغاز و تا اول آذرماه ادامه داشت که در نهایت منجر به ثبت‌نام 440 کارگر، 59 گروه کار و 121 واحد در سامانه امتنان شد. پس از پایان مهلت ثبت‌نام، کمیته ارزیابی تشکیل و بر اساس اسناد و مدارک بارگذاری شده، 108 مورد بازدید میدانی انجام شد.

وی افزود: مجموعا هشت واحد برتر استانی، سه کارگر نمونه و 2 گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر در مجموع به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند که در هفته کار و کارگر از آنها تجلیل شد. امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم تعیین شده و به فرموده ایشان رکن جهش تولید کارگر است، هر قدر کارگر و کارآفرین بیشتر تلاش کنند و هر قدر زمینه تلاش موثر برای اینها فراهم شود توفیقات بیشتری نصیب کشور و ملت خواهد شد. این استان در سنوات گذشته کارگر ملی نداشت اما امسال کارگر نخبه ملی و واحد نمونه ملی از استان مرکزی انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اشتغال ایجاد شده در سال گذشته تصریح کرد: آمار شاغلین 15 سال به بالا در سال 1401 به 389 هزار و 720 نفر رسید و 15 هزار و 720 اشتغال از سال 99 تا 1401 به استان اضافه شد و آمار سال 1402 تا پایان فصل بهار امسال اعلام می‌شود. 

امیدی بیان کرد: نرخ بیکاری استان مرکزی از 7.8  درصد سال 1400 به 7 درصد در سال 1402 رسید. نرخ مشارکت اقتصادی استان در سال 1400 و 1401، نیز 36.6 درصد و سال گذشته به 36.3 درصد رسید.یکی از علل پایین بودن نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی، خارج شدن کارگران از محیط‌های کاری و سخت و زیان‌آور بودن مشاغل است.

وی از افزایش 8 درصدی کارگاه‌هایی فعال استان نسبت به سال 99 خبر داد و گفت: تعداد کارگاه‌های فعال استان 6.25 درصد معادل یک‌هزار و 482 کارگاه از بهمن ماه 1401 تا بهمن‌ماه 1402 اضافه شده است. 

انتهای پیام/711/.

دیگر خبرها

  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • چرا نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی پایین است؟
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت