Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:15:24 GMT

شافعی سرمربی گل ریحان البرز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۱۶۷

شافعی سرمربی گل ریحان البرز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود شافعی پیشکسوت سابق باشگاه پرسپولیس، شاهین بوشهر، گسترش تبریز، شهرداری فومن و پیکان به عنوان سرمربی جدید گل ریحان البرز معرفی شد.

عزت نوروزی مربی سابق سابق تراکتور و رایکا بابل به عنوان دستیار اول و بهادر عبدی کاپیتان سابق پرسپولیس و مربی سابق رایکا بابل نیز به عنوان دستیار، شافعی را در تیم گل ریحان همراهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال گل ریحان البرز از امروز قرار است تمرینات خود را با کادر فنی جدید در زمین شماره ۲ انقلاب پیگیری کند.

در همین ارتباط محمود شافعی سرمربی البرزی‌ها در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه گل ریحان شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد و ادامه فصل برای نماینده البرز از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد و تیم را از نظر تاکتیکی و روحی آماده ادامه فصل کنیم با توجه به شرایط جدول هنوز دیر نشده است و می‌توان امتیازات از دست رفته را جبران کنیم

شافعی به بازی آینده اشاره کرد و گفت: همه بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و دیگر جایی برای اشتباه نیست، بادران از تیم‌های خوب لیگ یک است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا پیروز میدان باشیم.

سرمربی گل ریحان در پایان گفت: این روزها نیاز به حمایت مسؤولان استان البرز داریم خوشبختانه اهالی فوتبال و ورزش در روزهای اخیر پای کار آمدن که با همفکری و اتحاد یک اتفاق خوب رقم بخورد باید از گل ریحان حمایت شود تا بازیکنان و کادر فنی با آرامش به فکر بازی‌های آینده باشند.

کد خبر 5211366

منبع: مهر

کلیدواژه: شافعی تیم فوتبال گل ریحان البرز شهرستان کرج ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر انتخابات 1400 کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا عکس استانها گرگان اردبیل شیوع کرونا فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است