Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@05:34:57 GMT

پایان کار دژاگه و شجاعی در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۲۶۱

پایان کار دژاگه و شجاعی در تبریز

کاپیتان تراکتور در یک فایل صوتی از جدایی از این تیم خبر داد.

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، دو کاپیتان تیم تراکتور که بعد از ماجراهای اردوی امارات دیگر به تبریز برنگشته و در تمرینات حاضر نمی‌شوند به احتمال زیاد پرونده حضورشان در این تیم برای همیشه بسته شده است.

بعد از کش مکش های روزهای اخیر میان این دو نفر و باشگاه و استوری اعتراض آمیز بازیکنان تیم که گفته می‌شود به این ماجرا مربوط بوده است، شب گذشته یک فایل صوتی از سوی مسعود شجاعی منتشر شد که در آن علاوه بر تایید اختلاف با رسول خطیبی، از جدایی خود و اشکان دژاگه از این باشگاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی در این متن گفت:

خدا را شکر در این مدت رختکن خیلی سالمی داشتیم و بازیکنان همه متواضع بودند و با وجود تمام مشکلات، این رفاقت در رختکن بود که مشکلات را قابل تحمل می کرد. ولی متاسفانه در این اواخر روی خط قرمز من و خیلی ها یعنی احترام، پا گذاشته شد و با این شرایط، اوضاع دیگر قابل تحمل نیست و ماندن من و اشکان دژاگه که به خوبی با خصوصیات اخلاقی اش آشنا هستم دیگر جایز نیست. فکر می کنم رفتن ما بهتر باشد تا به تیم ضربه ای وارد نشده و وارد حاشیه نشود.

بدین ترتیب شجاعی با انتشار این فایل صوتی از اختلاف خودش با خطیبی و مسئولان باشگاه به صورت علنی پرده برداشت و با این شرایط باید پایان کار این دو نفر را در جمع سرخپوشان تبریزی قطعی دانست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اشكان دژاگه مسعود شجاعی تراكتور تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت

اشکان خطیبی درباره زندگی در اروپا ادامه داد: زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد!

به گزارش تسنیم، او افزود: اصلا از کیفیت کار‌هایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم و حدود ۶ سال است که روی صحنه نرفتم؛ سخت است واقعا سخت است.

وی گفت: بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود